וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטיבנס: "ננסה לעשות הכל כדי לעלות"

מאמן זלצבורג נותר מאוכזב אחרי ההפסד הביתי לחיפה אבל סירב להרים ידיים. ציקלר: "היינו חייבים להיות חכמים יותר"

הניצחון המרשים של מכבי חיפה אמש (רביעי) על רד בול זלצבורג בפלייאוף על העלייה לליגת האלופות הותיר את האלופה האוסטרית המומה. למרות הכבוד הרב שהפגינו בזלצבורג כלפי הירוקים לקראת המשחק, נדמה שהם לא ציפו לראות יריבה כל כך חזקה וחסרת פחד שחזרה מהמשחק הראשון עם 1:2 גדול שנתן לה מקדמה ענקית לקראת הגומלין ביום שלישי באצטדיון רמת גן, בו ינסו שחקניו של אלישע לוי להשלים את העבודה ולתפוס מקום בשלב הבתים של המפעל הכי יוקרתי ביבשת בפעם השנייה בהיסטוריה של המועדון.

מאמן זלצבורג, הוב סטיבנס, כעס מאוד על היכולת של שחקניו, בעיקר בחלק האחורי, אך השתדל שלא לקבור את סיכוייה של קבוצתו להעפיל לשלב הבא: "אמרתי לפני המשחק שנצטרך לתת 100 אחוז, וההגנה שלנו לא עמדה בכך. עכשיו המצב הפך לקשה מאוד עבורנו, אבל יש לנו עדיין את משחק הגומלין, וננסה לעשות את הכל כדי לעלות בכל זאת".

החלוץ הוותיק אלכסנדר ציקלר, שכבש את שער השוויון הזמני למקומיים בדקה ה-57, בחר גם הוא להפיל את האחריות להפסד על חוליית ההגנה שלו: "לא נכנסנו טוב למשחק בהתחלה, בהמשך התחלנו לתקוף והשגנו איזון במגרש, אבל היינו חייבים לדעת לשמור על השוויון ולהיות חכמים יותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully