וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אורלנדו החתימה את ג'ייסון וויליאמס

אחרי שנה מחוץ למגרשים, החליטה סגנית האלופה להמר על ה"שוקולד הלבן". אוטיס סמית': "הוא יוסיף לנו עומק ומנהיגות"

הוא ליהטט, דעך, פרש. נקשר למספר מועדונים באירופה - ביניהם גם מכבי תל אביב - וכעת, ג'ייסון וויליאמס שב למגרשי הכדורסל, אלא שכצפוי, זה לא יקרה ביבשת הישנה, אלא בליגת הכדורסל הטובה בעולם, בה עשה את שמו. כזכור, לפני כשבועיים קיבלה ניו יורק את הזכות הבלעדית לנהל משא ומתן עם וויליאמס, אלא שאחרי שראו אותו במספר אימונים וערכו איתו מספר שיחות, החליטו בניקס לוותר על שירותיו של ה"שוקולד הלבן", מה שהפך אותו לשחקן חופשי סטנדרטי, כזה שיכול לדבר גם עם מועדונים אחרים. ואז הגיעה אורלנדו, וקפצה על המציאה.

"ג'ייסון יוסיף לנו עומק ומנהיגות לקו האחורי", אמר הלילה (בין רביעי לחמישי) הג'נרל מנג'ר של המג'יק, אוטיס סמית', אחרי שהחליט להחתים את הרכז. "הוא פוינט גארד ותיק שיודע מה צריך לעשות כדי לעזור לנו להגיע למטרה הסופית שלנו. אנחנו נרגשים לצרף אותו למועדון". גם מאמן המג'יק, סטן ואן גנדי, נשמע נלהב מהצעד המעט מפתיע. לאור העזיבה של רייפר אלסטון את הקבוצה, ואן גנדי מאמין כי וויליאמס בהחלט מסוגל להיכנס לנישת הרכז המחליף. "אני חושב שיש הרבה קווי דמיון בין רייפר וג'ייסון. ג'ייסון יכול לשחק עבורנו דקות רבות אם צריך, וזה מה שקרה לנו בשנה שעברה, עם הפציעה של ג'אמיר נלסון. אם ג'ייסון יעבוד ויחזור לכושר, יש לו את סוג הגוף שיוכל לשחק הרבה דקות", אמר המאמן המוערך.

עם זאת, ואן גנדי מיהר לסייג והודה ש"ייקח לו זמן להשיב לעצמו את התזמון ולהרגיש בנוח על הפרקט". המאמן אף הוסיף כי וויליאמס יחלוק את העמדה עם רכז ותיק נוסף, אנתוני ג'ונסון. בעשר העונות שלו בליגה העמיד וויליאמס 11.4 נקודות ו-6.3 אסיסטים למשחק. על אף שהשנים היפות שלו בליגה היו בסקרמנטו, את האליפות היחידה שלו השיג בעונת 2005/2006, אז היה חלק ממיאמי. הרכז פרש בסיום עונת 2007/2008 וכעת, אחרי שנה מחוץ לפרקטים, הוא שוב איתנו. ברוכים השבים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully