וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לזה בדיוק התכוונו בריאל מדריד

קבוצתו של פלגריני הרשימה ב-0:5 מול דורטמונד. מנצ'סטר סיטי גברה על ברצלונה 0:1 בנואו קאמפ, 36 דקות לגיא אסולין

בסוף חודש אוגוסט, בעוד כעשרה ימים, תיפתח הליגה הספרדית, ואפשר לומר שריאל מדריד כבר די מוכנה לקראתה. הקבוצה הלבנה מתחילה להפחיד, לאחר שהביסה היום (רביעי) בווסטפאלנשטאדיון את בורוסיה דורטמונד 0:5.

לפני מספר ימים גברו הלבנים 0:2 על ריאל סוסידאד, והערב הם כבר פגשו יריבה חזקה יותר, הקבוצה של יורגן קלופ מחבל הרוהר. כבר אחרי שלוש דקות היכתה החבורה של מנואל פלגריני משער של אסטבן גראנרו. שלוש דקות בתוך המחצית השנייה הכפיל אריאן רובן את התוצאה בפצצה מכ-16 מטרים. גראנרו ורובן לא היו בתוכניות של פלגריני לקראת העונה הבאה, אלא שהשניים מציגים יכולת נהדרת, והמאמן הצ'ילאני ישלב כנראה את הצמד בסגל הנוצץ והנהדר של הקבוצה.

בדקה ה-73 גונזלו היגואין כבש את השלישי, כאשר שלוש דקות לאחר מכן היה זה קאקה שהרשית בפנדל. רונאלדו כמעט כבש את החמישי של ריאל בדקה ה-88, כאשר הכדור החופשי המצוין ששלח פגע בחומה והלך למשקוף. בדקה ה-89 ראול ליקט כדור שוער ארוך כדי להבקיע את החמישי.

ברצלונה - מנצ'סטר סיטי 1:0

במנצ'סטר סיטי בונים העונה קבוצה שתנסה בכל כוחה להתברג בין חמש הראשונות, ואולי אף לנסות ולדגדג את היריבה העירונית האדומה. עם קיץ עמוס כרגיל, ופאונדים רבים שעוברים ומומרים ליורואים, התכולים ערכו הערב ניסוי כלים נוסף, ואם כבר לכוון גבוה, למה לא מול אלופת אירופה בכבודה ובעצמה?

סיטי יצאה אל הנואו קאמפ המאיים, המקום בו קבוצות רבות ספגו שערים רבים בעונה שעברה, וחזרו עם ניצחון חוץ חביב, 0:1 על המארחים. בברצלונה ניצלו את ההזדמנות כדי לבחון את זלאטן איברהימוביץ' במשחקו הראשון, אבל החלוץ השבדי לא הצליח למצוא את הרשת.

מי שעוד קיבל הזדמנות להוכיח את כישוריו היה לא אחר מאשר גיא אסולין הישראלי, שזכה ל-36 דקות במדי קבוצתו, ואף זכה לפגוש את טל בן חיים, שגם הוא קיבל מעט דקות בהרכב האנגלים. אלא שאת סיטי כל זה לא עניין, היא באה כדי לעבוד. בדקה ה-27 כבש מרטין פטרוב הבולגרי את השער היחידי במשחק, והחזיר את האנגלים למנצ'סטר עם לא מעט ביטחון עצמי לתחילת העונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully