וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחר פאר עלתה לשמינית הגמר בטורונטו

הישראלית תפגוש את דמנטייבה אחרי 6:7, 4:6 על סקיאבונה. רזאי הדהימה את סאפינה, רודיק הודח בסינסינטי

אחרי הניצחון בסיבוב הראשון של טורניר טורונטו היוקרתי (סך פרסים בסך 2 מיליון דולר), פגשה הערב (רביעי) שחר פאר בסיבוב השני של הטורניר את פרנצ'סקה סקיאבונה האיטלקית. כזכור, הישראלית, שהידרדרה למקום ה-68 בעולם, כשלה בסיבובים הראשונים בפראג, גאשטיין, לוס אנג'לס וסינסינטי, והערב ניסתה פאר להמשיך את המומנטום שהתחילה עם הניצחון על ניקולסקו הרומניה גם מול האיטלקיה העדיפה (27 בעולם).

המערכה הראשונה התאפיינה בחוסר היכולת של השחקניות לשמור על ההגשה, כשפאר ניצלה זאת לשלוש שבירות מתוך שש אפשריות, וסקיאבונה לחמש. כעבור 56 דקות שוויוניות הלכה המערכה לשובר שוויון, שם שמרו לשם שינוי השתיים על ההגשות בנקודות הראשונות. אלא שאז, מיני-ברייק של הישראלית הריץ אותה קדימה בדרך לניצחון בשובר השוויון ו-6:7 במערכה.

פאר פתחה את המערכה השניה היטב, כששברה במשחקון השני ועלתה ל-0:2, אלא שהאיטלקיה מיהרה לשבור חזרה והשוותה ל-2:2. פאר לא ויתרה, ושברה שוב בעצמה כדי לעלות ל-2:4. סקיאבונה העיקשת השוותה ל-4:4, ופאר שמרה על ההגשות כדי לעלות ל-4:5. הישראלית קיבלה שתי נקודות משחק במערכה הבאה, וניצלה את הראשונה כדי לנצח 4:6 במערכה השניה, ובמשחק כולו. בשלב הבא תפגוש פאר את אלנה דמנטייבה המצוינת, שניצחה בקלילות 2:6, 3:6 את איי סוגיאמה.

ההפתעה הגדולה של הערב הגיעה דווקא מכיוונה של המדורגת ראשונה בעולם, דינארה סאפינה, שהודחה על ידי ארבאן רזאי הצרפתיה. סאפינה עוד ניצחה 3:6 את המערכה הראשונה, אך הפסידה 6:2, 6:4 בשתים הבאות, במשחק שנמשך 2:08 שעות. הפתעה נוספת הגיעה מכיוונה של קרוליין ווז'ניאקי, שנכנעה 7:5, 6:3 לג'י ז'נג הסינית, המדורגת 25 בעולם.

קים קלייסטרס, שחזרה בהצלחה גדולה לסבב אחרי היעדרות בת שנתיים בשבוע שעבר, המשיכה בתנופה עם ניצחון מצוין על הבלארוסית המוכשרת ויקטוריה אזרנקה 5:7, 6:4, 1:6. גם מריה שראפובה המתקאמבקת השיגה ניצחון נאה נוסף, הפעם 3:6, 6:7 על סיביל באמר האוסטרית. בשמינית הגמר תפגוש הרוסיה את בת ארצה, ורה זבונרבה, שלא התקשתה מול רוברטה וינצ'י האיטלקית, וניצחה אותה 3:6, 3:6.

סינסנטי: רודיק כבר בחוץ

בו בזמן, נמשך לו גם טורניר סינסנטי היוקרתי (סך פרסים: 3 מיליון דולר), כאשר בניגוד לטורניר טורונטו בנשים, כאן המדורג ראשון בעולם הצליח להעפיל לסיבוב הבא. אחרי שהודח מטורניר מונטריאול, התאושש היטב רוג'ר פדרר וניצח את חוזה אקסוסו בסיבוב השני של הטורניר, 4:6, 3:6. בשלב הבא יפגוש השוויצרי את דויד פרר, שהשיג כבר אתמול ניצחון 3:6, 4:6 על מרין סיליץ' המצוין.

רפאל נדאל, שירד השבוע למקום השלישי בעולם, פתח את דרכו בטורניר עם ניצחון דחוק 6:7, 6:7 על אנדראס ספי האיטלקי. יריבו הבא של השור ממאיורקה יהיה פול הנרי מתיו, שהשיג ניצחון נאה 6:7, 4:6 על איבו קרלוביץ'.

אנדי מארי, שזכה בטורניר מונטריאול תוך הצגת טניס נהדר ועלה למקום השני בעולם, המשיך המומנטום המצוין שלו עם ניצחון 6:7, 2:6 על ניקולאס אלמגרו הספרדי. בשלב הבא יפגוש מארי את ראדק סטפאנק הצ'כי, שניצח את מראט סאפין הותיק והעיקש, 6:4, 3:6, 1:6. נובאק דג'וקוביץ' צלח בקושי את המפגש עם איבן ליוביצ'יץ', אחרי 6:7, 4:6. בשלב הבא יפגוש הסרבי את המנצח בין ג'רמי שארדי הצרפתי, שניצל את מחלתו של ג'ון איסנר המקומי שפרש במהלך המשחק.

אנדי רודיק, שמנסה להתחמם מחדש אחרי הקמפיין המוצלח שלו בווימבלדון ולהגיע בכושר לאליפות ארצות הברית החביבה עליו, כשל מול בן ארצו סם קוורי, בהפסד דרמטי במיוחד 7:6, 7:6, אחרי שהפסיד 13:11 בשובר השוויון של המערכה הראשונה ו-7:3 בשובר השוויון השני. הפתעה נוספת נפלה כשכריס גוצ'יוני הדהים את המדורג שביעי בעולם, ג'ו ווילפרד צונגה. האוסטרלי המנוסה, המדורג 124 בעולם, העפיל מהמוקדמות והפתיע בסיבוב הראשון את פיליפ קולשרייבר, וגם צונגה נפל ברשתו עם 6:7 (12:14), 2:6 מרשים.

* אנדי רם ומקס מירני החלו את דרכם בטורניר הזוגות בסינסינטי עם ניצחון חלק 2:6, 2:6 על ראג'יב ראם וג'סי לווין המקומיים. בסיבוב השני מחכים לצמד הישראלי-בלארוסי האחים מייק ובוב בריאן, המדורגים ראשונים בטורניר, עליהם גברו כזכור רק בשבוע שעבר במונטריאול בשלב חצי הגמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully