וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוזון: "אם ניתן את משחק חיינו, ננצח"

19.8.2009 / 19:36

מאמן בני יהודה, גיא לוזון, מוכן לאיינדהובן (ה', 19:30). אפק נכנס לרשימת הנעדרים. מאמן ההולנדים: "חייבים להיות זהירים"

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: יותם רונן

אם בתחילת העונה שעברה מישהו היה מעלה את האפשרות שקבוצה כמו איינדהובן תגיע לארץ, כדי לפגוש את לא אחרת מאשר בני יהודה, הרי שהיו מבטלים את הרעיון מיד. אלא שקבוצתו של גיא לוזון, שסיימה מצויין את הליגה, העפילה למוקדמות הליגה האירופית, ומאז היא עושה חיל. עם שישה נצחונות משישה משחקים ויחס שערים מופלא של 0:11, היא נמצאת מרחק שני משחקים משלב הבתים היוקרתי, אלא שכאמור, איינדהובן ההולנדית הגדולה ניצבת לפניה. המשחק מחר (חמישי), הראשון מבין שניים שישוחק בבלומפילד, יהווה הצעד הראשון בדרך להגשמת החלום.

"אני כבר בשיגעון"

במסיבת העיתונאים הערב (רביעי) התרכז מאמן בני יהודה, גיא לוזון, בעיקר בהנמכת ציפיות: "איינדהובן עולה עלינו מבחינת כדורגל ושחקנים, אבל כשעולים למגרש כל התיאוריות לא שוות כלום. אני מאמין שאם ניתן את משחק חיינו, ננצח". לוזון נשאל על ידי התקשורת ההולנדית מספר שאלות, אך שמר על הקו שהופך את קבוצתו לאנדרדוגית מובהקת: "אם איינדהובן היתה משחקת נגד הקבוצות שאנחנו שיחקנו נגדם במוקדמות, הם היו מנצחים 0:10". על החום שעלול להפריע ליריביהם, אמר לוזון: "בימים האחרונים לא חם, לפני שבועיים היה הרבה יותר חם. מלבד זאת שחקני איינדהובן מנוסים וטובים וזה לא אמור להשפיע עליהם".

על הטיעון כי ההולנדים לא התכוננו כלל לבני יהודה, אמר המאמן: "ברמות האלה אני יודע שהם מקבלים את כל המידע על הקבוצה, כך שתהיו בטוחים שהם עשו את כל ההכנות לקראתנו. להגיד על ההגנה של איינדהובן שהיא חלשה, זה לא נכון. היא קבוצה טובה מאיתנו, ואני לא חושב שיש לנו השפעה רבה על המשחק".

גם עמרי אפק נכנס לרשימת הנעדרים מהמשחק, דבר שיגדיל את כאב הראש של לוזון, לאחר שהמגן אובחן כסובל ממתיחה בשריר הירך עם חשש לקרע קל. לאחר בדיקת האולטראסאונד שעבר השחקן, הוא הצטווה לנוח כשבוע עד עשרה ימים, לפיכך יחמיץ אפק גם את מהמשחק הראשון של הקבוצה בליגה. מי שיחליף אותו בעמדת המגן הימני הוא איציק עזוז, כאשר עוז ראלי יעלה לעמדת הקישור. עם זאת, לוזון מסרב לקחת את זה קשה: "אני תמיד מתמקד במי שנמצא, ומי שעל הדשא. אף פעם חיסרון של שחקן כזה או אחר יהווה תירוץ עבורי".

לוזון אף נשמע נרגש לקראת המשחק, והאפשרות לראות את רבבות האוהדים של הקבוצה במשחק החשוב: "כשהגעתי לבני יהודה לפני שנה המטרה שלי היתה שבלומפילד יהיה מלא באוהדי בני יהודה, ולדעתי זה יקרה. אני שמח מאוד שהקהל יבוא מחר בהמוניו, ואני בטוח שעשרת אלפים אוהדים יהיו בטירוף נעשה הכל כדי לשמח אותם. אני כבר בשיגעון לקראת המשחק הזה". על האפשרות שסקאוטרים מקבוצות בחו"ל יגיעו כדי לעקוב אחר שחקנים שלו, אמר לוזון: "המטרה שלנו זה לעשות הכל בשביל בני יהודה, לאחר מכן מה שיהיה יהיה".

הקהל, אגב, מתכנן קרנבל גדול ביציעים. הכרטיסים לשערים 2 ו-7 אזלו, בעןד שער 8 אושר לפתיחה על ידי המשטרה. בקבוצה מצפים ל- 10,000 צופים.

קפטן בני יהודה, אסי בלדוט גם הוא נשמע נרגש: "תמיד חלמתי לשחק מול קבוצה כמו איינדהובן. נעשה הכל על מנת לנצח. כמו שגיא אמר, אלה שישחקו הם השחקנים הכי טובים, ויהיה בסדר. הלוואי ואבקיע שער מחר. לא עשינו הכנות מיוחדות. נבוא וניתן את הכל ואני מאמין שיהיה בסדר אם נבוא מרוכזים. גיא עבד איתנו ואנחנו יודעים עליהם הכל. אנחנו רוצים לשמח את הקהל שלנו.

הרכב משוער: דלה איינוגבה, איציק עזוז, איבן גארידו, דין מורי, כפיר אדרי, מהרן ראדי, סיניסיה ליניץ', עוז ראלי, פדרו גלבאן, אסי בלדוט, משה ביטון.

"אנחנו מכירים את בני יהודה מצויין"

בקרב ההולנדים, ישנה אופטימיות זהירה לקראת היריבה, אף גם המאמן, פרד רוטן, יודע שאל לו לזלזל: "זה נורמלי שאנחנו פייבוריטים. אנחנו קבוצה גדולה, אבל כל תוצאה יכולה להתקבל. נהיה חייבים להבקיע. בני יהודה היא קבוצה מאוד מאורגנת עם קשרים טובים. הם יודעים לעשות חיים קשים לקבוצה היריבה. אנחנו חייבים להיות מאוד זהירים, כי במשחקים הראשונים כל קבוצה יכולה להפתיע".

על כך שקבוצתו לא עשתה את עבודתם ההכנה כראוי, אמר ההולנדי: "יש פה איזו חוסר הבנה כאילו אנחנו לא מכירים את היריבה שלנו. אנחנו מכירים אותם מצויין. צריכים להיות מאוד מרוכזים, לשחק בלי טעויות, בלי לעשות שגיאות, כי כל שגיאה עלולה להיות קריטית".

קפטן איינדהובן, טימי סימונס: "אנחנו פייבורטים אבל אי אפשר לדעת. אנחנו ננסה להיות במיטבנו מחר. חם כאן, יותר מבהולנד, אבל זה לא אמור להוות בעיה עבורנו. אנחנו באים לפה כדי להבקיע שער חוץ ולעלות ליתרון. תמיד נחמד לשחק מול איצטדיון מלא, אבל אנחנו רגילים לשחק מול קהל גדול, אז יהיה בסדר. אנחנו יודעים שהם לא מרבים לספוג, והכוונה שלנו היא להבקיע, ככה שזה יהיה הדבר העיקרי עבורנו". על ניצחון הקבוצה מול אייאקס (3:4), אמר הקפטן: "הניצחון על אייאקס מאוד עזר לנו לביטחון".

הרכב משוער: אנדראס איזקסון, יאן קרומקאמפ, פרנסיסקו רודריגז, קרלוס סלסידו, אריק פייטרס, טימי סימונס, אוטמן באקאל, איברהים אפלאיי, בלזאס דזסודזסאק, דנקו לאזוביץ', אולה טויוונן.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully