וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נמני: "מקווה שבשבת זה ילך בצורה חיובית"

מאמן מכבי ת"א, שסיימה ב-0:0 עם סכנין בגביע הטוטו, שואף שבליגה השידור החוזר ייגמר בניצחון. קוליק: "מזל שיצאנו בתיקו"

ביום שבת תיפגשנה מכבי תל אביב ובני סכנין במשחק הראשון של העונה בליגת העל. כולנו מקווים שהמשחק שיבוא עלינו לטובה יהיה רחוק שבעתיים מאשר זה שהתקיים היום (רביעי) במסגרת המחזור הרביעי של בית ב' בגביע הטוטו, אותו סיימו שתי הקבוצות בתיקו 0:0 משמים ועם רמה ירודה מאוד.

הצהובים הגיעו למשחק לאחר שלושה ניצחונות רצופים במפעל, ובכושר לא רע. אם הייתה הקבוצה של אבי נמני מנצחת היא הייתה מבטיחה לעצמה מקום ברבע הגמר, אבל לא הגיעה לה לנצח.

אולי זה היום בשבוע, כי שלושת הניצחונות הראשונים שלה העונה הגיעו בימי שבת, אולי זה הרכב המחליפים שהעלה נמני כדי לתת להרכב הראשון שלו מנוחה, אבל הצהובים נראו לא טוב על המגרש. ביחד עם מספר החמצות לא נעימות (בן בן יאיר ותמיר כחלון), בניגוד לשלושת המשחקים הראשונים הם לא הצליחו לכבוש. חרף ההחמצה של כחלון, הוא היה לא רע והמשיך להנהיג את הקבוצה.

לקוליק זה גם היה ניסוי כלים אחרון לפני הליגה. הקבוצה שלו עמדה לא רע על המגרש, בדוחא זה עוד הלך בסדר, בבלומפילד בשבת זה יהיה הרבה יותר קשה. למרות שלא הצליחה לנקום את ההפסד הדרמטי למכבי תל אביב במחזור הראשון במפעל משער של כחלון בתוספת הזמן, השיגה הקבוצה נקודה רביעית. בליגה היא תקווה שמקרה בלומפילד לא יחזור על עצמו.

מהלך המשחק

דקה 17 - אחמד קאסום עלה טוב לנגיחה אחרי הרמה, הכדור שלו הלך לפינה הרחוקה של שטראובר, אלא ששוער מכבי תל אביב התעופף והצליח להדוף מצוין לקרן.

דקה 40 - תמיר כחלון פרץ נהדר על קו שמאל והרים כדור מדוד בצורה מצוינת, בן בן יאיר היה רק צריך לנגוח בקלילות פנימה, אבל השחקן הצעיר התבלבל והכדור שלו יצא החוצה.

דקה 44 - טל חן הרחיק כדור בנגיחה לא טובה, ישראלביץ' הגיח מאחור ובעט את הכדור מהאוויר, לא רחוק מהקורה של קנדיל.

דקה 77 - מאיר כהן יצא מחוץ לרחבה והרחיק את הכדור רע, שפונגין מסר לכחלון, שחמישה מטרים התמהמה, הטעה פעמים רבות את כהן ושחקני סכנין, אבל החמיץ בשלומיאליות. איזו החמצה מזעזעת!

הרכב בני סכנין: מוחמד קנדיל (מאיר כהן, 46), עלי עותמן (מוחמד זבידאת, 53), יא יא פטי, טל חן, מהראן אבו ריא, חיים בנון (אמיר אבו עראר, 83), חאלד חלאילה, עבאס סואן (חאמד גנאים, 46), אדוארדו קאדו, אחמד קאסום, חמד באחין (פאבל בליבסיץ', 58).

הרכב מכבי תל אביב: לירן שטראובר, יובל שפונגין, ניסו קפילוטו, ליאור ז'אן, אורי שטרית (יוסי שבחון, 46), שרן ייני (דור מלול, 32), גיז'רמו ישראלביץ' (מאור חלבי, 81), תמיר כחלון, ריף פרץ, עמנואל מאיוקה, בן בן יאיר (יובל אבידור, 46).

קוליק: "שחקנים שסמכתי עליהם לא הציגו רמה טובה"

מאמן מכבי תל אביב אבי נמני אמר בסיום: "הגענו להמון הזדמנויות, אבל השחקנים החמיצו. זה קורה. משחקים קודמים הבקענו, הפעם החמצנו". לגבי המשחק בשבת בליגה נגד סכנין אמר המאמן: "במשחק הזה שילבנו הרבה שחקנים צעירים מקבוצת הנוער. נתכונן לשבת בהתאם ונקווה שהכול ילך בצורה חיובית".

לגבי המטרות מהעונה אמר נמני: "כרגע, אנחנו רק עם זר אחד בסגל ובעלים שהתחלפו. ברור שאנחנו רוצים להתחזק. אבל מחכים שיהיה אישור. אנחנו רוצים לסיים במקום יותר טוב מבשנה שעברה".

מאמן בני סכנין ערן קוליק: "היה מזל שיצאנו בתיקו. היו לנו דקות טובות והגענו למצבים, אבל קיבלנו החלטות גרועות בהתקפה. היו דקות שהמשחק היה שקול. זה משחק אחרון של לבחון שחקנים, ואנחנו נסיק מסקנות לגבי השחקנים שלנו. אני מקווה שבלומפילד זה מקום שמושך שחקנים להציג רמה טובה יותר. היום הם לא הציגו רמה טובה. שחקנים שסמכתי עליהם לא הציגו היום רמה טובה".

שחקן סכנין אמיר אבו עראר נפצע באורח קל בתאונת דרכים בין שני כלי רכב שאירעה בכפר עראבה. צוות של מגן דוד אדום ממרחב אשר, העביר את השחקן לקבלת טיפול בבית החולים בנהריה, והוא שוחרר לאחר מכן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully