וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרד ג'ונס חתם בביילה

אלוף ההטבעות מ-2004, שבילה את העונה החולפת במדי הקליפרס, נודד לאיטליה. ראשון טרנר עבר למנורקה הספרדית

לאחר שראו כי טוב וסיימו את העונה החולפת בשלב חצי גמר הפלייאוף האיטלקי, החליטו בביילה הקטנה והחביבה להשקיע עוד יותר בעונה הנוכחית, על מנת לכוון רחוק יותר. היום (רביעי), הודיעה הקבוצה על אחת ההחתמות המעניינות של קיץ המלפפונים האירופאי, כשסגרה עם פרד ג'ונס האמריקאי.

ג'ונס בן ה-29 נבחר במקום ה-14 של דראפט 2002, ועד הקיץ הנוכחי בילה את הקריירה בליגה הטובה בעולם, שם עבר בין היתר באינדיאנה (2002-2006), טורונטו, פורטלנד וניו יורק, כשאת העונה החולפת העביר במדי הקליפרס. עונת השיא שלו היתה ב-2004-2005, אז העמיד ממוצעים של 10 נקודות ו-3 ריבאונדים במדי הפייסרס. במהלך אותה עונה אף זכה בתחרות ההטבעות.

מאמן ביילה, לוקה בקי, מאושר מהעסקה: "ההחתמה של פרד ג'ונס היא החתיכה האחרונה שהיתה חסרה לנו לפני תחילת העונה. הוא שחקן שיכול לשחק בכל תפקידי החוץ, אנחנו מצפים למנהיגות ולנסיון שלו". גם הג'נרל מנג'ר של הקבוצה, אלסנדרו ג'יוליאני, מרוצה: "אנחנו יודעים שזה יכול להיות סיכון, אבל בסופו של דבר אנחנו שמחים שהבאנו בדיוק את השחקן שרצינו: אתלטי, וכזה שיכול לבנות קריירה טובה מאוד באירופה".

* ראשון טרנר, אחד השחקנים הטובים ביותר בליגת העל בעונה שעברה, מינף את העונה המצוינת שלו במדי עירוני אשקלון על מנת לחתום במנורקה מהליגה השניה בספרד. טרנר (34, 2.01 מ'), מלך הריבאונדים של ליגת העל בעונה החולפת, ינסה לעזור לקבוצה לשוב לליגה הבכירה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully