וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע הטוטו: הפועל חיפה ואחי נצרת נפרדו ב-1:1

נ'טויה (12) העלה את האורחים ליתרון, בן שנן השווה בפנדל (22). מחפוד: "זה בסה"כ הכנה לליגה". דורה: "נגיע מוכנים"

כשליגת העל בפתח, משחקי גביע הטוטו השבוע מהווים את המבחן האחרון של קבוצות הליגה להתכונן כמו שצריך על מנת להגיע למשחקים הראשונים של העונה כמו שצריך. שתיים כאלה הן הפועל חיפה ומכבי אחי נצרת, שנפגשו הערב (רביעי) למשחק במסגרת המחזור הרביעי של בית ג'. זה נגמר ב-1:1, כאשר החיפאים, שפתחו היטב את המפעל עם שני נצחונות, שמרו על מקומם השני בבית אחרי המוליכה, הפועל רעננה.

להוציא את ערן לוי המורחק ועדן בן בסט הפצוע, עלה מאמן האדומים, שלומי דורה, בהרכבו החזק ביותר למשחק הערב, כשמנגד מאמן האורחת, אלי מחפוד, פתח בהרכב חסר ובכל אופן, נדמה כאילו הסגל של מכבי אחי נצרת עדיין לא נסגר והושלם סופית לקראת העונה הקרובה. כך או כך, נצרת השיגה הערב את הנקודה השניה שלה בבית ג', אך למרות זאת היא עדיין נותרה במקום האחרון, וללא נצחונות כעבור ארבעה משחקים.

פתיחת המשחק דווקא היתה טובה, כאשר שתי הקבוצות הגיעו למצבים רבים. בדקה ה-12 זכתה האורחת לפנדל, אותו ניצל טצ'ם נ'טויה כדי להעלותה ל-0:1. אלא שהחיפאים לא נשברו, ועשר דקות מאוחר יותר זכו לכדור עונשין משלהם, אותו בעט דווקא השוער, גליל בן שנן, אך עשה זאת בהצלחה על מנת לאזן ל-1:1. המשך המשחק היה חלש יותר, ונדמה כאילו שתי הקבוצות עדיין לא ממש מוכנות לליגה. הפועל חיפה תפגוש בשבת את מכבי נתניה, בעוד אחי נצרת תנסה להפתיע את הפועל פתח תקוה.

מהלך המשחק

דקה 2 - עמנואל פאפו הרים כדור לרחבה, אלא שהנגיחה של קאלב אקוונוגו היתה חלשה ולידיים של ניגמנטולין.

דקה 6 - לאחר צירופי מסירות בין שחקני אחי נצרת, קיבל אדם האניה את הכדור והפציץ את המשקוף.

דקה 12 - גול! איסמעיל עאמר קיבל כדור ברחבה והוכשל על ידי אשרי רואש. טצ'ם נ'טויה בעט את הפנדל פנימה. 0:1 לאחי נצרת.

דקה 22 - גול! הפעם הפועל הפועל חיפה היא זו שקיבלה כדור עונשין מ-11 מטרים, כשהישאם כיוואן הוכשל על ידי מוחמד עמרייה. השוער, גליל בן שנן, צלח את הבעיטה. 1:1.

דקה 27 - אמיר אבו ניל הגביה, אלא שהבעיטה של יוסי דורה מהאוויר הלכה אל מעל השער.

דקה 38 - תומר חמד עבר שני שחקנים ברחבה, ניצב מול גליל בן שנן אך בעט מעל המשקוף.

דקה 59 - חי בן לולו שלח כדור לאחמד דיאב, שבנגיעה הראשונה שלו הקפיץ עם הראש מעל השוער, אך הכדור התגלגל החוצה.

דקה 77 - בעיטה חופשית של שרון לוי חלפה ליד הקורה.

דקה 84 - כדור שניתז מראש הגנת אחי נצרת הגיע לחנן ממן, שמקצה הרחבה בעט מהאוויר. ניגמטולין הדף לחוץ.

דקה 88 - רן אבוקרט בעט חזק למרכז השער, ניגמטולין הדף.

הרכב הפועל חיפה: גליל בן שנן, שרון לוי, אושרי רואש, זביטי לפניה (חי בן לולו, 46, אייל טרטצקי, 63), עמנואל פאפו (עודד אלקיים, 46), יוסי דורה, בריאן חרסיסיץ' (רן אבוקרט, 70), חנן ממן, הישאם כיוואן, אמיר אבו ניל (אחמד דיאב, 58), קאלב אקוונוגו.

הרכב אחי נצרת: רוסלן ניגמטולין, איסמעיל עאמר, מוחמד עמרייה, מור דהאן, אדהם האדיה, וואהב ברכאת (האני שאהין, 46), חייר סספדס (סלאח אבו עייאש, 55), יונס מגיד (טארק עבאס, 64), אנס דאבור, תומר חמד (לוהאב כיאל, 55), טצ'ם נ'טויה (שלומי חנוכה, 46).

מחפוד: "עושים יותר מדי מגביע הטוטו"

מאמן הפועל חיפה, שלומי דורה, אמר בסיום: "זה ניסוי כלים אחרון שלא כל כך היה מוצלח. חלק מהשחקנים קיבלו מנוחה לקראת יום שבת, אני מאמין שנעשה את השינוי המנטלי לליגה ונגיע יותר מוכנים".

גם יוסי דורה התייחס אל המשחק כאל אימון נוסף: "זה היה עוד אימון טוב לפני שבת. בשבת אני מקווה שיהיה לנו סגל מלא עם עדן בן בסט וערן לוי, ומאמין שנציג כדורגל יותר טוב".

גם מנגד, מאמן אחי נצרת, אלי מחפוד, יודע שהמטרה האמיתית היא הליגה: "זה מסוג המשחקים שמנסים לחבר את הקבוצה בהם. אנחנו עושים יותר מדי מגביע הטוטו, זה בסך הכל הכנה לליגה ולא אינדיקציה לגבי היכולת שתהיה בליגה. הראש כבר בפתח תקוה, אני מאוד רוצה לראות את הקהל שלנו בא לדחוף".

החלוץ תומר חמד הוסיף: "זה משחק אחרון לפני הליגה. אנחנו יוצאים מרוצים, היה לנו חשוב לעצור את המומנטום השלילי, באופן אישי אני רוצה להצליח ולקחת את הקבוצה עלי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully