וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סלגאדו חתם לשנתיים בבלקבורן

מגנה לשעבר של ריאל מדריד עבר בהעברה חופשית לאנגליה. באיטליה מדווחים על אפשרות שהיום יושלם מעבר שניידר לאינטר

האם בקרוב נראה את ווסלי שניידר עובר מריאל מדריד לאינטר? על פי הדיווחים ב"קוריירו דלו ספורט" המהלך הזה בהחלט נראה קרוב. על פי אותו דיווח, האלופה האיטלקית אמורה לסכם עם ריאל על סכום העברה של 15 מיליון יורו כבר היום (רביעי). הסכום הזה ישולם במספר תשלומים, מה שפיתה את אינטר ללכת על העסקה.

הבלאנקוס העדיפו שלא להשאיל את שניידר כחלק מרצונם לדלל מעט את הסגל. כעת הכדור נמצא במגרש של הנראזורי, כשנשיא אינטר, מאסימו מוראטי, אמור להאיץ את העסקה ואולי אף להשלימה עוד היום. רפאל ואן דר וארט, אף הוא שחקן של ריאל, ודקו, שחקנה של צ'לסי, עדיין נשקלים כאלטרנטיבות במקרה שהדברים בסופו של דבר לא ייצאו אל הפועל.

ובינתיים, כחלק מהמדיניות לדילול הסגל יש שחקנים שהבינו היטב את מעמדם החדש. גוטי, לו נאמר שהוא חלק מהתוכניות של ריאל לעונה החדשה, אמור לעזוב את המועדון בקיץ הבא ולעבור לאנגליה, כאשר האופציה המועדפת עליו היא ארסנל, כך מפרסם "מארקה" הספרדי.

בלי קשר לדברים, מגנה של ריאל לשעבר, מיצ'ל סלגאדו, חתם בבלקבורן לשנתיים. סלגאדו, שעבר בהעברה חופשית, החל את הקריירה שלו ב-1995 בסלטה ויגו לפני שהצטרף לריאל ארבע שנים לאחר מכן ועזר לקבוצה לזכות בליגת האלופות ב-2000 ובאליפות בספרד שנה לאחר מכן. בעשר שנים בברנבאו השחקן זכה בארבע אליפויות, שלוש פעמים בסופר-קאפ ובשתי אליפויות אירופה, סופר קאפ אירופי ובגביע בין יבשתי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully