וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איציק אוחנון חתם בעירוני רמת גן

19.8.2009 / 13:19

הפורוורד האתלטי (29, 2.06), חוזר לרמת גן אחרי שנתיים במדי לובן הבלגית, ויהיה הישראלי הבכיר בסגל שבונה דני גוט

עירוני רמת גן החתימה היום (רביעי) את הפורוורד איציק אוחנון, שחוזר לקבוצה אחרי שנתיים במדי לובן, מהליגה הבלגית הראשונה. אוחנון צפוי להיות הישראלי המוביל של רמת גן, לאחר שהמגעים בין הקבוצה לבין גילי מוסינזון נכשלו והשחקן חתם לבסוף במדי הפועל קצרין/גליל עליון מהליגה הארצית. מלבד אוחנון חתומים ברמת גן שון דניאל, בר ראובן, רום שרמן, והזרים ברנדון יואינג, טאג' מקולג וג'וליאן קאזו, כאשר המטרה בקבוצה של דני גוט תהיה ככל הנראה לנסות לצרף עוד גארד ישראלי וזר נוסף בעמדות הפנים.

"אני מגיע לרמת גן עם עוד שנתיים בארסנל", אמר אוחנון. "עם קצת יותר ניסיון, שמח באופן כללי לחזור לרמת גן. אני מכיר את התנאים במועדון הזה, זו הקבוצה האחרונה ששיחקתי בה לפני שעזבתי לבלגיה. אני מאוד אוהב את כל מה שקשור לרמת גן ואני חושב שאפשר להצליח ולעשות משהו יפה בקבוצה".

אוחנון (2.06, 29) גדל במחלקת הנוער של מכבי רעננה, אך קבוצת הבוגרים הראשונה שלו הייתה הפועל גליל עליון. את הפריצה הגדולה עשה אוחנון במדי נבחרת העתודה שזכתה במדליית הכסף בשנת 2000, ולאחר מכן המשיך במגמת ההתקדמות בבני הרצליה. בעונת 2001/2 חתם בהפועל ירושלים של יורם חרוש, אך לא הצליח לבלוט והחליט לנסות לממש את חלום המכללות שלו במדי מכללת סנט לואיס. אוחנון שיחק שלוש עונות במכללה כשבעונותו האחרונה רשם 11.8 נקודות ו-5.4 ריבאונדים.

אחרי חלום המכללות חזר אוחנון להפועל ירושלים ושוב לא ראה יותר מדי פרקט. בעונת 2006/7 שיחק בעירוני רמת גן, שם הראה חלק מהפוטנציאל הגדול שטמון בו עם 10.6 נקודות ו-4.5 ריבאונדים למשחק. אחרי ליגת קיץ קצרה בפרנקפורט חתם אוחנון אצל יעקב ג'ינו בלובן, ובעונתו הראשונה בקבוצה שיחק 35 משחקים ואף תרם 8.8 נקודות ו-4.9 ריבאונדים. אחרי שעזב ג'ינו את הקבוצה איבד אוחנון את מקומו, שותף רק ב-21 משחקים, וקלע 3.4 נקודות למשחק בלבד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully