וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גווארדיולה: "אנחנו צריכים עוד שחקן אחד"

מאמן ברצלונה גילה כי ינסה להשיג רכש לפני פתיחת העונה. הערב: הבכורה של זלאטן, דורטמונד-ריאל (21:10, 5+ גולד)

פחות משבועיים לפני פתיחת העונה בליגה הספרדית, גילה הבוקר (רביעי) פפ גווארדיולה ל-"אס" כי ברצלונה עדיין לא השלימה סופית את הסגל שלה. "אנחנו צריכים עוד שחקן אחד", אמר המאמן שהוביל את בארסה לטרבל בעונתו הראשונה כמאמן ראשי אשתקד. "אני יודע את זה וגם צ'יקי ביגיריסטיין יודע את זה. אם נצליח, נביא עוד רכש לפני סוף החודש".

"בשנה שעברה היה לנו סגל מצוין וכך יהיה גם השנה", המשיך גווארדיולה, שהתחמש הקיץ בשירותיהם של זלאטן איברהימוביץ' ומקסוול, ואיבד את סמואל אטו, אלכסנדר חלב ומרטין קסארס. "זה תלוי במצב השוק, נדון בכל האפשרויות שלנו לפני סגירת חלון ההעברות".

הערב יוכל גווארדיולה לבחון את קבוצתו המחודשת, שלא פגשה יריבות קשות במיוחד במשחקי קדם העונה ובסופרקאפ הספרדי בו שיחקה מול אתלטיק בילבאו, במשחק הכנה מסקרן בקאמפ נואו מול מנצ'סטר סיטי (23:00, אין שידור). את מרכז תשומת הלב ירכז איברהימוביץ', שיערוך את הבכורה המצופה שלו במדי אלופת אירופה אחרי שהחלים משבר בידו, וגם ליאו מסי, שסבל בשבועות האחרונים ממתיחה בשריר הירך, עשוי לפתוח בהרכב.

על פי "ספורט" הקטלאני אחד השמות שנמצאים על הפרק מבחינת ברצלונה הוא וויליאם, קשרה הברזילאי בן ה-21 של שחטאר דונייצק, יריבתה של בארסה בסופרקאפ האירופי ביום שישי הבא.

קאקה: "אנחנו מגלים סימנים של חיבור"

גם ריאל מדריד תערוך הערב משחק הכנה כשתפגוש את בורוסיה דורטומנד הגרמנית (21:10, 5+ גולד), ולקראת המשחק התייחס קאקה למצב ההכנות של הלבנים אחרי הקיץ הסוער שעבר עליהם.

"מה שהכי חשוב עכשיו הוא שנתאחד", אמר הקשר הברזילאי. "אנחנו כבר מגלים סימנים של חיבור על המגרש, והמגמה הזו חייבת להימשך. רק כשתיפתח הליגה נדע באיזו רמה אנחנו נמצאים, וכעת אנחנו מתרכזים בהבנת הדברים שהמאמן רוצה שנעשה".

קאקה דיבר גם על השאיפות של קבוצתו לקראת העונה, אחרי אינספור ההצהרות על הסתערותה הצפויה של ריאל על כל התארים, ואמר: "אין ספק שהקבוצה שעומדת בדרכנו כרגע היא ברצלונה, כי היא אלופת אירופה. אנחנו בונים כאן קבוצה שתתמודד עם ברצלונה גם בליגה וגם באירופה".

בינתיים דיווח "מאקה" שאריאן רובן, שסומן יחד עם יתר השחקנים ההולנדים של ריאל כמועמד ודאי לעזיבה, עשוי דווקא להישאר בסנטיאגו ברנבאו לאחר שהמאמן מנואל פלגריני התרשם ממנו לטובה במשחקי ההכנה לעונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully