וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ונגר: "המזל הזה הגיע לנו"

מאמן ארסנל הודה שהשערים של קבוצתו ב-0:2 על סלטיק היו מקריים, אבל הבהיר כי הוא מרוצה מהיכולת של שחקניו

במרכז חמשת המשחקים הראשונים של פלייאוף העלייה לליגת האלופות אמש (שלישי) עמד הניצחון המרשים של ארסנל 0:2 על סלטיק בחוץ, שהבטיח לתותחנים כמעט סופית את מקומם בשלב הבתים, שבוע לפני משחק הגומלין באצטדיון האמירויות, בו יצטרכו הירוקים להפתיע עם ניצחון בהפרש של שני שערים לפחות כדי להפוך את הקערה על פיה.

ארסנל, שפתחה את העונה בסערה עם 1:6 מוחץ על אברטון במחזור הראשון בפרמיירליג, נהנתה הפעם מלא מעט מזל בסלטיק פארק, כשהרמה של ססק פברגאס הוסטה פנימה מגבו של וויליאם גאלאס בדקה ה-43, ושער עצמי של גארי קולדוול חתם את התוצאה בדקה ה-71. "זה היה קרב רציני", אמר ארסן ונגר בסיום. "אומנם השערים שכבשנו היו קצת במזל, אבל המזל הזה הגיע לנו כי שלטנו במשחק, והיו לנו מספיק הזדמנויות אחרות לכבוש ברבע השעה הראשונה של המחצית הראשונה".

"היינו חייבים לתת הצגה כדי לצאת מכאן עם ניצחון", המשיך ונגר. "הקהל כאן דוחף את קבוצתו בצורה נהדרת, ואם היינו מציגים משחק סביר זה לא היה מספיק לנו נגדם. האווירה באצטדיון הזה טובה יותר מפרמיירליג, וסלטיק לא הפסיקה להילחם ולנסות לתקוף במתפרצות, גם בפיגור של שני שערים". לסיום הזהיר המנג'ר הצרפתי משאננות לקראת הגומלין: "נצטרך לדאוג לנצח גם את המשחק הזה בבית, כי זה משחק חשוב ואסור לנו לא לקחת אותו ברצינות".

בגלזגו קיבלו באכזבה גלויה את ההפסד הביתי, אבל המאמן טוני מואברי, שהחליף הקיץ את גורדון סטארכן על הקווים בסלטיק, סירב להרים ידיים: "זו משימה קשה מאוד מן הסתם, אבל המפתח עכשיו יהיה להגיע ללונדון ולכבוש שער מהיר שיפתח את המשחק. זה יהפוך אותם למאוד מתוחים. מצד שני, אם הם יהיו אלה שיכבשו ראשונים, אין סיכוי שנכבוש לאחר מכן ארבעה שערים באמירויות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully