וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוטיריס קיריגיאקוס יחתום בליברפול

רפא בניטז הדהים עם החתמת בלמה בן ה-30 של נבחרת יוון וא.א.ק אתונה. דמיאן דאף חתם בפולהאם לשלוש שנים

רפא בניטז חיפש בימים האחרונים בלם להרחבת הסגל, אבל המהלך האחרון שלו הכניס את אנגליה להלם. על פי דיווחים בכלי התקשורת באנגליה, ליברפול קרובה מאוד להחתים את בלם נבחרת יוון, סוטיריס קיריגיאקוס. בלם א.א.ק אתונה נבחר בשל עלותו הזולה, וליברפול תשלם תמורתו שלושה מיליון יורו בלבד.

קיריגיאקוס כבר נפרד מחבריו באתונה ועל פי דיווחים הוא נמצא בדרכו לליברפול לערוך בדיקות רפואיות ולחתום על החוזה. היווני הועדף על פני ריאן שואוקרוס מסטוק ומייקל טרנר מהאל שהוזכרו כמועמדים להצטרף בימים האחרונים. לאור הפציעות של מרטין סקרטל ודניאל אגר, לקיריגיאקוס יש סיכוי לא רע לתפוס את מקומו כבר במשחקים הקרובים.

הבלם בן ה-30 הצטרף למחלקת הנוער של פנאתינייקוס כשהיה בן 17 וערך את הופעת הבכורה בקבוצה הבוגרת שנה לאחר מכן. בינואר 2005, עזב את יוון והושאל לגלאזגו ריינג'רס, שבתום העונה רכשה אותו והחתימה אותו לעונה אחת. כשסיים את חוזהו, עבר לשנתיים לאיינטרכט פרנקפורט הגרמנית ובקיץ שעבר, שב ליוון וחתם בא.א.ק. ספק אם גם השחקן עצמו האמין שיעזוב שוב את מולדתו ובטח שלא לליברפול.

* מוקדם יותר הודיעה פולהאם רשמית על החתמתו של הקשר האירי, דמיאן דאף מניוקאסל. הקשר בן ה-30 חתם על חוזה לשלוש שנים בשורות הקוטג'רס וסכום ההעברה, על פי פרסומים, עומד על כארבעה מיליון ליש"ט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully