וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טורונטו: פאר עלתה בקושי לסיבוב השני

הישראלית ניצחה בשובר השוויון של המערכה השלישית את ניקולסקו הרומניה (73 בעולם) ותפגוש את סקיאבונה בשלב הבא

שחר פאר פתחה את הופעותיה בטורניר טורונטו, קנדה היוקרתי (פרסים בסך 2 מיליון דולר) עם ניצחון מוראלי חשוב. אחרי שהישראלית, שהידרדרה למקום ה-68 בעולם, כשלה בסיבובים הראשונים בפראג, גאשטיין, לוס אנג'לס וסינסינטי, היא הצליחה לעבור את הסיבוב הראשון.

פאר פגשה את נוניקה ניקולסקו הרומניה, המדורגת חמישה שלבים אחריה. המערכה הראשונה הייתה בשליטתה של פאר, ששברה פעמיים ועלתה ל-0:1 אחרי 4:6 במערכה. במערכה השנייה לרומניה היו חמישה נסיונות שבירה, ששניים מהן נוצלו, ופאר הפסידה 7:6. המערכה המכרעת הייתה מרובת שבירות והגיעה לשובר שוויון, אז פאר התעלתה על עצמה, ניצחה 4:7 והשלימה את הניצחון החשוב מבחינתה. בשלב הבא הישראלית תתמודד נגד פרנצ'סקה סקיאבונה האיטלקיה, שהדיחה את אמילי מורסמו עם 2:6, 6:3, 1:6.

מלבד משחקה של פאר, אנה איבנוביץ' עלתה גם היא לסיבוב השני עם ניצחון 6:2, 3:6, 2:6 על מגדלנה ריבריקובה הסלובקית. מי שהודחה בסיבוב השני היא ונוס וויליאמס, שממשיכה את היכולת הרעה מהשבועות האחרונים. האמריקאית נכנעה לקטרינה בונדרנקו כשאחרי שניצחה 1:6 במערכה הראשונה היא הפסידה 7:5, 6:4 בהמשך וסיימה את דרכה בתחרות. דומיניקה סיבולקובה גברה 4:6, 2:6 על שרה אראני.

בטורניר סינסינטי לגברים שני מדורגים סיימו את דרכם כבר בסיבוב הראשון. המדובר על רובין סודרלינג השבדי, שדורג 12 בטורניר והפסיד ללייטון יואיט 3:6, 7:6, 6:4, אחרי שהאוסטרלי המנוסה הציל שתי נקודות משחק במערכה השנייה.

דויד פרר, מכוכבי נבחרת הדייויס הספרדית שתפגוש את ישראל בעוד חודש בחצי גמר המפעל, נראה נהדר כשהדיח את הקרואטי המוכשר מארין סיליץ' עם 6:7, 2:6 ועלה לסיבוב השלישי. שני חבריו לנבחרת לא שרדו את הסיבוב הראשון - פרננדו ורדאסקו הופתע על ידי בן ארצו גיירמו גרסיה-לופז עם הפסד דרמטי 7:6, 7:6, ופליסיאנו לופז, שותפו של ורדסקו למשחקי הזוגות בדייויס, נכנע ליורגן מלצר האוסטרי 5:7, 7:6, 7:6,

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully