וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איתן רוב: "נצטרך לעשות חושבים בהתנהלות המקצועית"

18.8.2009 / 20:30

הועדה המקצועית של איגוד הכדורסל התכנסה כדי להפיק לקחים מכשלון הנבחרות הצעירות בקיץ, ולהעלות הצעות לפתרון

הוועדה המקצועית של איגוד הכדורסל, החלה היום (שלישי) בדיונים להפקת לקחים מפעילות הנבחרות בקיץ האחרון. הוועדה תקיים שלוש ישיבות בהן יישמעו ניתוחים מפי מאמני הנבחרות שיפרטו את שנת העבודה ופעילותן של הנבחרות באליפויות אירופה השונות. לאחר שלוש הישיבות, תתקיים ישיבה נפרדת אשר תדון בדרכים ובהמלצות להתאמה ולשינויים בהתנהלות נבחרות ישראל השונות. קודם לדיון, תתבצע עבודת מטה של צוות הכולל צוות מאמנים מהשורה הראשונה, בראשות צביקה שרף ויורם חרוש אשר יביאו את המלצותיהם בפני הוועדה המקצועית.

"נצטרך לעשות חושבים בהתנהלות המקצועית ובצוות הנבחרות", אמר בישיבה יו"ר הועדה המקצועית איתן רוב," אנחנו משקיעים מחשבה מה לעשות כדי לקדם את שחקן הכדורסל הישראלי. נקים צוות חשיבה שיבחן את הסוגיות שיעזרו לקדם שחקנים ונבחרות ".

המאמן הלאומי צביקה שרף הוסיף בהתייחסותו לנבחרת האולימפית ולקיצוץ בתקציבה במהלך ההכנות לאוניברסיאדה: "למרות מה שעשה הוועד האולימפי במהלך הכנות הנבחרת לאוניברסיאדה, חייבת להיות נבחרת אולימפית. המעשה שעשה הוועדה האולימפי הוא מעשה שלא ייעשה. הגעתה של הנבחרת למקום הרביעי במשחקי האוניברסיאדה שהם משחקי אליפות העולם עד גיל 25, הוא הישג בלתי רגיל. לגבי נבחרת העתודה, אנחנו צריכים לבדוק מדוע זה קרה והיכן אנו יכולים להשתפר ".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully