וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: הפעם הן רוצות להרשים

אחרי שאיכזבו במחזור הראשון, יונייטד תנסה להפגין יכולת טובה נגד בארנלי (ד', 21:45) וליברפול תרצה ניצחון בכורה נגד סטוק

אחרי הסיפתח שקיבלנו בסוף השבוע האחרון, המחזור השני של הפרמייר ליג יוצא לדרך עם שתיים מהגדולות, שכל התחזיות מנבאות שירוצו גם השנה עד הסוף זו לצד זו. מנצ'סטר יונייטד, שלא סיפקה לאוהדים שלה חווית כדורגל כפי שהרגילה אותם בשנה שעברה, תתארח אצל העולה החדשה, בארנלי, במטרה לאסוף ניצחון ליגה שני. ליברפול, לעומת זאת, תחפש ניצחון בכורה בליגה אחרי ההפסד המפתיע לטוטנהאם, כשתארח באנפילד את סטוק סיטי. בשני משחקים נוספים תארח בירמינגהאם את פורטסמות' והאל תפגוש את טוטנהאם.

בארנלי - מנצ'סטר יונייטד (21:45, ספורט 1)

האלופה האנגלית, שהרגילה אותנו בחלק מסוים של העונה שעברה לניצחונות קטנים ולא משכנעים, עשתה זאת גם בפתיחת העונה הזו כשניצחה ביום ראשון 0:1 את ברמינגהאם. היכולת הייתה כאמור לא ממש מרשימה, אך יונייטד תרצה להוכיח שהיא מסתדרת היטב גם ללא כריסטיאנו רונאלדו ויש לה את האפשרות לתת הצגה נגד בארנלי, אחת המועמדות השנה לירידה.

שתי הקבוצות לא נפגשו מאז 1976, אז שיחקה בארנלי בליגה הבכירה ויונייטד ניצחה רק 0:1. מאז הקבוצות נפגשו שלוש פעמים בגביע ובכל שלושת המפגשים השדים האדומים ניצחו. בשנה שעברה לאלופה היה ניסיון מצוין נגד העולות, שכן שחקניו של פרגי לקחו את מקסימום הנקודות מהמשחקים נגד האל, סטוק וברומיץ' ומקווה כעת להמשיך באותו הקו. אלא שמהסגל שלה ייעדרו ריו פרדיננד ונמניה וידיץ' הפצועים.

ליברפול - סטוק סיטי (22:00, ספורט 2)

בתחילת העונה הרבה תהיות עלו לגבי ליברפול החדשה, זו שעברה קיץ רגוע יחסית שכלל את שחרורו של צ'אבי אלונסו והבאתו של רוברטו אקווילאני. ואז הגיעו שחקניו של רפא בניטז למחזור הראשון וסיימו את משחקם נגד טוטנהאם עם הפסד 2:1 שגרם למעט מבוכה אצל האדומים. כעת לא יהיו לליברפול תירוצים כאשר אנפילד יארח את סטוק, שאמנם ניצחה בשבת את בארנלי 0:2, אך נחשבת יריבה נוחה להשיג ניצחון בכורה.

בשנה שעברה סטוק עשתה צרות לליברפול וסיימה איתה פעמיים בתיקו מאופס. אלא שהאדומים ינסו להמשיך את היכולת הגבוהה מהשנה שעברה בבית, כאשר בחמשת המשחקים האחרונים באנפילד הם כבשו לפחות שלושה שערים. בניטז יצטרך להסתדר נגד סטוק עדיין ללא דניאל אגר שמתגבר על הפציעה, בעוד שיתופו של מרטין סקרטל עדיין בספק בעקבות הפגיעה שלו במשחק נגד התרנגולים.

משחקים נוספים:

בירמינגהאם - פורטסמות (21:45)

האל סיטי - טוטנהאם (21:45)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully