וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרין: "יש לנו עוד הרבה על מה לעבוד"

18.8.2009 / 20:35

הנבחרת ערכה אימון נוסף בהדר יוסף לפני יציאתה לספרד, ביטמן ייצא לסקאוטינג. אוחיון יחמיץ את האליפות בגלל הקרסול

אחרי שהתברר שעמרי כספי לא ישתתף באליפות אירופה הקיץ בפולין, שחקן נוסף שייעדר מהסגל הישראלי הוא יוגב אוחיון, שבשבועות האחרונים הוטל ספק על מידת כשירותו למשחקים. היום (שלישי) התברר סופית כי שחקנה של עירוני נהריה לא יוכל לשחק בשל הפציעה בקרסול ממנה הוא סובל. עם זאת, ייעשה ניסיון להכשירו בכל זאת, אך הסיכויים שהמהלך הזה יצלח נמוכים מאוד.

אוחיון, שנעדר מהטורניר בלונדון בגלל בקע בקרסול, סובל מדלקת וגם המנוחה שקיבל בימים האחרונים לא גרמה לאיחוי הקרסול. היום נערכה לו בדיקה על ידי רופא הנבחרת, ד"ר יוסי וייס, שהודיע כי אוחיון לא החלים מהדלקת ועל כן לא יכול לשוב לנבחרת. אוחיון הודיע על הממצאים למאמן הנבחרת, צביקה שרף, לפני אימון הערב בהדר יוסף.

בשל היעדרותו של אוחיון מהסגל, יוותר כעת המאבק על שני המקומות בעמדת הרכז בין גל מקל, שפתח בחמישייה עד כה במשחקי ההכנה והציג יכולת גבוהה, יובל נעימי, שנפצע אף הוא בניצחון על פולין במסגרת טורניר לונדון, ומורן רוט. הנבחרת תצא בשבוע הבא לטורניר הכנה אחרון בסראגוסה, בו תפגוש את נבחרות ספרד ופולין.

שרף: "באליפות אירופה צריך אופי"

הנבחרת ערכה אימון נוסף, ממנו נעדר רביב לימונד שיתחתן מחר. השחקנים לא יערכו מחר אימון ערב ויבלו בחתונתו של חברם לנבחרת. ארז ביטמן ייצא הערב לגרמניה במטרה לערוך סקאוטינג לנבחרות קרואטיה ומקדוניה, שעורכות שם טורניר אימון.

צביקה שרף, מאמן הנבחרת, אמר לאחר האימון: "חזרנו מטורניר לונדון וזה קידם אותנו ב-80 אחוז ממה שחשבנו שזה יקדם. עכשיו נתחיל בחמשת ימי האימון האלה עד הנסיעה לספרד לעבוד על דברים שיעלו את רמת ההגנה שלנו ויגבירו את התיאום בהרכבים מסוימים. אני מודד ניצחונות במשחקי אימון ולא מודד. לא התרגשתי מההפסד להולנד במשחק הראשון וכעסתי על ההפסד לגרמניה במשחק השני כי זה היה הפסד של אופי. בשני המשחקים האחרונים בלונדון כשניצחנו, הראינו אופי ובאליפות אירופה צריך אופי. מעתה נתרכז במקדוניה, קרואטיה ויוון ונרצה להגיע בכושר הכי טוב לאליפות".

יניב גרין, שהתאמן היום למרות נקע בקרסול שסבל ממנו מיום שבת, סיפר: "אני מרגיש הרבה יותר טוב. אני בכושר לא פחות טוב מכל השאר. יש לנו עוד הרבה על מה לעבוד". לגבי פציעתו של אוחיון, הוסיף: "אני מקווה שהוא יחזור. הוא חשוב לנבחרת, אבל הבריאות מעל הכל".

עדכון ראשון: 18:38
עדכון אחרון: 20:35

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully