וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליון התגעגעה למוקדמות האלופות

קבוצת הפאר הצרפתית מחצה את אנדרלכט 1:5, אחרי 9 שנים בהן לא נזקקה למוקדמות. פנאתינייקוס - אתלטיקו מדריד 3:2

פלייאוף ליגת האלופות ממשיך להתחמם עם מספר משחקים מסקרנים גם ביום השני של המשחקים הערב (רביעי). מלבד משחקה של מכבי חיפה בזלצבורג, אירחה פנאתינייקוס את אתלטיקו מדריד למשחק מרתק, בו השיגה הקבוצה הספרדית ניצחון ראשון על אדמת יוון - 2:3. ליון, שרוצה להשלים עונה עשירית ברציפות בליגת האלופות, השיגה 1:5 ביתי יוצא דופן על אנדרלכט. לבסקי סופיה הופתעה בביתה 2:1 על ידי דברצן, כאשר ונטספילס הלטבית אכזבה עם תבוסה ביתית 3:0 לפ.צ. ציריך.

פנאתינייקוס - אתלטיקו מדריד 3:2

הקבוצה הספרדית האחרונה שהגיעה לאיצטדיון ספירוס לואיס באתונה הייתה ויאריאל בשלב הנוקאאוט הראשון של ליגת האלופות בעונה שעברה, וזו למעשה הייתה הפעם הראשונה והיחידה בה נוצחה פנאתינייקוס בביתה על ידי יריבה מספרד. לאתלטיקו מדריד, בתוך כך, עדיין לא היה ניצחון אירופי ביוון, אך כל זה השתנה הערב בסיום משחק גדול.

סרחיו אסנחו ערך הופעת בכורה במפעל אירופי במדי הספרדים, אך סיפור המשחק היה ההתקפות של הקבוצות, בעיקר במחצית השניה. מקסי רודריגז העלה את אתלטיקו ל-0:1 בדקה ה-36, ואז החל הטירוף. דימיטריוס סאלפינגידיס קבע 1:1 שתי דקות בתוך המחצית השניה, דייגו פורלאן השיב את היתרון לאתלטיקו בדקה ה-63. שבע דקות מאוחר יותר הגיע הרגע של סרחיו אגוארו, שקבע 1:3 ענק לספרדים, אלא שסבסטיאן לטו, שהגיע מליברפול, דאג לצמק ל-3:2, ולהשאיר ליוונים סיכוי מסוים להפוך את התוצאה כשהקבוצות ישובו למדריד.

ליון - אנדרלכט 1:5

אחרי תשע שנים רצופות בליגת האלופות, צריכה הפעם ליון לעבור את שלב הפלייאוף על מנת להבטיח עונה עשירית ואולי לשבור את הנאחס של שלב רבע הגמר. מי שניסתה למנוע ממנה את התענוג הכספי והמקצועי היא אנדרלכט, שנכשלה בשנתיים האחרונות במוקדמות, ודומה כאילו תיכשל גם השנה, אך זו הצרה הקטנה שלה מהמשחק הערב. הגדולה יותר היא שמדובר היה בהשפלה אמיתית.

החגיגה המדהימה של הצרפתים החלה כבר בדקה העשירית, כשמירלאם פיאניץ' הצעיר קבע 0:1. ליסנדרו לופז מיהר להכפיל את התוצאה בפנדל חמש דקות מאוחר יותר, ומישל בסטוס, שהגיע בקיץ מליל, כבש בדקה ה-39 בפצצה אדירה כדי לקבוע 0:3 מדהים כבר בדקה ה-39.

אלא שהצרפתים לא עצרו שם, ובדקה ה-42 קבע בפטימבי גומיס 0:4 יוצא דופן. אנדרלכט עוד ניסתה להתמיק את הגלולה במחצית השניה עם שער של מתיאס סוארז בדקה ה-58, אלא שהמילה האחרונה היתה שייכת לגומיס, שהשלים צמד אישי וקבע את תוצאת המשחק בדקה ה-63 - 1:5 מופלא של קבוצת הפאר הצרפתית. אולי המוקדמות דווקא עושים לה טוב.

לבסקי סופיה - דברצן 2:1

מאז פרנצווארוש ב-1995/96, אף אלופה הונגרית לא העפילה לשלב הבתים של ליגת האלופות, והפעם נדמה כאילו דברצן הצנועה יכולה לעשות היסטוריה. לאחר שחלפה על פני מוקש בדמות קלמאר השבדית בסיבוב הקודם, השיגה הערב דברצן תוצאה נפלאה בבולגריה, והיא נמצאת בעמדת זינוק מצוינת לקראת הגומלין. פטר בירו העלה את ההונגרים ליתרון מוקדם בדקה ה-12, ועל אף שער שוויון של אקס בני יהודה, סדריק בארדון בדקה ה-51, המילה האחרונה היתה של פטר צ'ביצ'וביץ', שבדקה ה-76 שימח את האומה ההונגרית עם השער המכריע.

ונטספילס - פ.צ. ציריך - 3:0

קבוצה לטבית מעולם לא הייתה קרובה כל כך להעפלה לשלב הבתים של ליגת האלופות. אחרי שנתיים של הדחה במוקדמות, עמדה הערב ונטספילס מרחק נגיעה מהארץ המובטחת, אלא שאחרי המשחק הראשון, נראה כי הלטבים עומדים בפני מפח נפש נוסף. שערים של יוהאן פונלאנטן (12), סילבן אגרטר (55) ודושאן דיוריץ' (75) קבע 0:3 גדול לציריך, שתגיע לגומלין בשוויץ עם יתרון כמעט בלתי מחיק.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully