וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיזארו חתם לשלוש שנים בורדר ברמן

הפרואני יישאר בגרמניה אחרי שהושלמה העברתו מצ'לסי: "רציתי נואשות לחזור". הקבוצה של אנצ'לוטי צירפה את מאטיץ'

אחרי הספקולציות הרבות לגבי עתידו, קלאודיו פיזארו חתם דווקא בורדר ברמן לשלוש שנים ובכך עוזב את צ'לסי באופן רשמי. פיזארו שיחק בהשאלה בברמן בשנה שעברה ועזר לקבוצה הגרמנית לזכות בגביע ולהעפיל לגמר גביע אופ"א וכעת הוא נשאר בקבוצה, בה שיחק גם בין 1999 ל-2001. פיזארו חתם על חוזה עם אופציה לעונה נוספת, כאשר חוזהו יסתיים ב-2012.

"אני מאוד מרוצה שהצלחנו להשלים את העסקה", אמר קלאוס אלופס, המנהל הספורטיבי של ברמן. "זה היה עניין של חודשים ובשבועות האחרונים המאמץ השתלם לנו לקבל את קלאודיו". בשנה שעברה פיזארו כבש לא פחות מ-17 שערים ב-26 משחקי ליגה וינסה לכפר על עזיבתו של דייגו ליובנטוס. "אני שמח לחזור מכיוון שרציתי נואשות לחזור לורדר", אמר פיזארו.

השחקן הפרואני הצטרף לצ'לסי בהעברה חופשית מבאיירן מינכן ב-2007, אך כבש אז רק פעמיים ב-31 משחקי ליגה במהלך השנה הראשונה שלו בפרמייר ליג.

ובצ'לסי המשיכו להיות עסוקים והשלימו את צירופו של נמנייה מאטיץ', הקשר הסרבי של קבוצת קושיצה. מאטיץ' בן ה-21 רשם כבר שתי הופעות בנבחרת סרביה, ונבחן לפני כן בשורות מידלסברו. לסטמפורד ברידג' הגיע בהמלצתו החמה של חברו לנבחרת ומגן צ'לסי, ברניסלאב איבנוביץ'.

קבוצתו הסלובקית קיבלה 1.5 מיליון ליש"ט בתמורה לכרטיסו ומאטיץ' חתם לארבע שנים, אך הקשר לא צפוי לשחק בתקופה הקרובה, זאת בעקבות התאוששתו מפציעה שספג באליפות אירופה לנבחרות צעירות לפני חודשיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully