וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חזי מגן: "לא כוחות זה לא המינוח הנכון"

18.8.2009 / 19:54

יו"ר בני יהודה הפגין אופטימיות לקראת איינדהובן. הזהובים מצפים לרבבת צופים. אפק: "שילוב עם הקהל יביא לדברים יפים"

יותם רונן

צילום ועריכת וידאו: יותם רונן

המסע האירופי של בני יהודה יימשך ביום חמישי במשחק נגד האימפריה ההולנדית, פ.ס.וו איינדהובן (19:20, שידור חי בספורט 5+). אחרי שחלפו על פני סימורג, דינאבורג ופאסוס, הזהובים מאמינים שאפשר לחלוף גם על פני הקבוצה ההולנדית ומצפים לדחיפה מסיבית מהקהל.

"אם אני אגיד שההרגשה היא כמו לפני משחק רגיל, אני אשקר", אמר הערב הקשר עומרי אפק לוואלה! ספורט. "בתור אחד שעבר את זה וקצת מכיר את זה, אני מנסה להעביר לחבר'ה את המסר שיש פה הזדמנות, וכמה זו חוויה, אבל עם כל הכיף של המשחק עצמו, אנחנו רוצים לנצח אותו. אם נתעלה על עצמנו ונכין את עצמנו כמו שצריך, אני מקווה שגם נפתיע וכולם יתרגשו. צריך לבוא צנועים ביום חמישי ולעשות את העבודה הטקטית והמנטלית. לעשות את מה שאנחנו יודעים לעשות הכי טוב - לתת הכל על במגרש, לשחק כדורגל חיובי ולקוות לטוב".

הקשר, שצפוי לפתוח בהרכב, מאמין שהכל אפשרי: "אני לא מכיר שחקן שלא מאמין בעצמו ובטח עם השחקנים המוכשרים ומלאי המוטיבציה שיש לנו, אנחנו מאמינים בעצמנו, אבל ברור שזו משוכה שעדיין לא נתקלנו בה. אין ספק שהם הפייבוריטים במפגש הזה. אני מאמין שהקהל ידחוף אותנו, ואני מאמין שיש כאן שחקנים שרוצים להראות מה הם יודעים והם יודעים הרבה. אני מקווה שזה ייתן לנו יתרון לפחות במשחק הראשון".

אפק נשאל עד כמה הקהל יכול להוות פקטור משמעותי וענה: "אם יש משהו שיכול לאזן אותנו מול איינדהובן זה הקהל. חשוב שידחוף אותנו גם ברגעים הפחות טובים במשחק. אני מאמין ששילוב שלנו ושל הקהל יכול להביא לדברים יפים".

חזי מגן, יו"ר הזהובים, המשיך בקו האופטימי: "אנחנו בעיקר מוכנים, פחות מתרגשים. כולם יודעים מי זו פ.ס.וו איינדהובן. אנחנו מכבדים את היריבה ומעריכים אותה, אבל בטוחים בכוחנו ובעיקר לא ממעיטים בערכנו. נבוא מוכנים וחזקים וננסה לעשות את הכל כדי לנצח פה בבית. לא כוחות זה לא המינוח הנכון. בכדורגל אפשר לנצח כל יריב, במיוחד במשחק אחד, במיוחד פה בבלומפילד. נבוא חזקים ונחושים ובוודאי שאנחנו מאמינים שאפשר לנצח".

"מבחינתי, תוצאה טובה במשחק הזה היא רק נצחון", הוסיף מגן. "לפני המשחק אנחנו תמיד רוצים לנצח כל יריב ואני חושב שאחרי שישה משחקים באירופה ואחרי שהשכלנו לא לספוג אף שער חובה נגד יריבות טובות וחזקות מותר לנו לשאוף לנצחון". מגן התייחס לאוהדים הזהובים: "בלומפילד יהיה צבוע בכתום והאוהדים יבואו עם הרבה ציוד והמון רעש ובוודאי שזה יוסיף. השחקנים הם אלו שיצטרכו לעשות את העבודה והלוואי שהקהל יהיה זה שיעשה את ההבדל".

הציפייה - 10,000 צופים

בינתיים, בהנהלת הקבוצה הולכות ונשלמות ההכנות לקראת משחק הבית ביום חמישי בבלומפילד. נכון להבוקר (שלישי) אזלו הכרטיסים לשערים 2 ו-7 והחלה המכירה לשער 8. ראשי המועדון נפגשו הבוקר עם נציגי המשטרה בכדי לקבל אישור לפתוח את שערים 13 ו-8, שעברו שיפוצים בקיץ האחרון, אולם אישור כזה טרם נתקבל.

בשלב זה הוחלט להוציא למכירה כ-1,000 כרטיסים לשער 8, ובמידה שהמשטרה לא תאשר את פתיחתו הם יועברו לשערים 10-11, שנכון לעכשיו נפתחו עבור 800 האוהדים ההולנדים שיגיעו לישראל. ההערכה בקרב ראשי הקבוצה היא שכ-10,000 צופים יגיעו למשחק ומצפים לחגיגה כתומה ביציעים.

הקפטן, אסי בלדוט, שהיה פצוע, ערך הערב אימון מלא וישחק. סיניסה ליניץ' עומרי אפק ומשה ביטון תורגלו בהרכב הפותח במקומם של אלירן עטר וחסן אבו זייד המוצהבים ולירוי צעירי הפצוע. לפני האימון, העביר לוזון לשחקנים רשמים ממשחקה של איינדהובן נגד אייאקס (3:4). לוזון אמר לשחקנים: "אנחנו צריכים למנוע מההולנדים את משחק הקרקע שלהם. אסור לנו לתת להם להשתלט על המשחק. החוכמה שלכם תהיה למנוע מהם את קבלת הכדור. תנו להם להניע לרוחב כמה שהם רוצים".

עדכון ראשון: 18/8 15:14

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully