וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אגייאר נחוש לתמוך בהפועל ירושלים"

מקורביו של המיליונר מדווחים על רצינות במגעים לרכישת קבוצת הכדורסל. בירושלים מרגיעים: "קליין לא ימכור את הקבוצה"

"גומא אגייאר נחוש לתמוך כלכלית גם בהפועל ירושלים", כך אמרו היום (שלישי) מקורביו של הספונסר הראשי של בית"ר ירושלים, "בימים הקרובים המגעים בין הצדדים יתקדמו". בשבוע האחרון מנהלים נציגיו של אגייאר שיחות עם אנשי הפועל ירושלים על מנת לבדוק כיצד המליונר היהודי יוכל לתמוך בקבוצה, כשבשלב הראשוני דובר על תמיכה כספונסר בלבד.

בינתיים בהפועל ירושלים העבירו מסר לאנשיו של אגייאר כי הקבוצה זקוקה לתמיכה מיידית, שכן במצב העניינים הנוכחי לא תוכל הקבוצה להעמיד תקציב בסדר הגודל שהורגלה אליו.

נציגיו של אגייאר צפויים לנסות להפגיש בינו לבין דני קליין, יו"ר הפועל ירושלים, שבשלב זה לא מעוניין להתייחס לעניין. בקבוצה החלו להכין את המסמכים הנדרשים על מנת להציג את המצב הכלכלי של המועדון בפני יועציו של אגייאר. ההערכות בסביבת ירושלים היא כי ליו"ר קליין לא תהיה התנגדות שהמליונר יתרום לקבוצה מכספו, כשהסכום שבקבוצה ינסו לגייס יעמוד על 1.5 מיליון דולר.

אחד מחברי העמותה של הקבוצה אמר היום לוואלה! ספורט: "כפי שדני לא נתן לגאידמק לרכוש את הקבוצה, וזה הוכיח את עצמו, כך הוא לא ימכור לאגייאר לפני שיהיה בטוח שמדובר בבן אדם שלא יעזוב את הפועל בפתאומיות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully