וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עכשיו בולט מחמם מנועים ב-200 מ'

הפנומן הג'מייקני רץ את המרחק ב-20.70 שניות ועלה לרבע הגמר. גם שון קרופורד ומרלון דבוניש בשלב הבא

אחרי שיא העולם המדהים שקבע בריצה ל-100 מטר, יוסאין בולט פתח לעולם את התיאבון, ועתה העיניים נשואות לעבר הופעתו של הפנומן הג'מייקני בגמר ה-200 מטר. היום (שלישי) בולט חימם מנועים ועלה בקלילות לרבע הגמר ב-200 כשהוא רץ את המרחק בזמן של 20.70 שניות. בולט, שיאן העולם בתחרות (19.30 שניות) הקדים במקצה שלו את רונדל סורילו הטרינידאדי וסם אפה הקנדי.

לאחר פרישתו של טייסון גיי מהתחרות, עיני האמריקאים נשואות לעבר שון קרופורד, שעלה אף הוא לרבע הגמר עם זמן של 20.60 שניות. הבריטי מרלון דבוניש הבטיח לעצמו מקום בשלב הבא כשניצח במקצה שלו בזמן של 20.92 שניות. המקצה התשיעי והאחרון של המוקדמות העלה אמריקאי נוסף, וולאס ספירמן, שסיים שני בזמן של 20.66 שניות, אחרי הגרמני רוברט הרינג (20.64 שניות).

האלוף האולימפי ב-400 מטר, האמריקאי לשון מריט, עלה בקלות לחצי הגמר אחרי שניצח במקצה הרביעי במוקדמות עם זמן של 45.23 שניות. בן ארצו והפייבוריט הגדול לזכות בתחרות, ג'רמי וורינר, סיים את המקצה שלו בזמן של 45.54 שניות. את הזמן הטוב ביותר במוקדמות השיג רמון מילר מהבהאמס עם 45 שניות.

בקפיצה לגובה לא נרשמה הפתעה, והפייבוריטית לזכייה, הקרואטית התמירה בלאנקה ולאסיץ', עלתה לגמר אחרי שקפצה גובה של 1.95 מ'. אליה הצטרפה יקירת הקהל המקומי, הגרמניה אריאנה פרידריך, שעברה אף היא 1.95 מ'. אל השתיים הצטרפו הגרמניה מייקה קרוגר, השבדית הנאווה אמה גרין, האיטלקיה הוותיקה אנטוניטה די מרטינו, הרוסיות אנה צ'יצ'רובה ואלנה סלסארנקו, האמריקאיות אמי אקוף ושונטה הווארד-לאו.

הרוסיה אנה אלמינובה השיגה את התוצאה הטובה ביותר במוקדמות ל-1,500 מטר כשרצה את המרחק בזמן של 4:08.13 דקות. אלמינובה הובילה דבוקת רצות שעלתה יחד עמה לחצי הגמר וביניהן ננסי ג'בט לנגט הקנייתית, קלקידן גזאגן האתיופית, כריסטין וורת'-תומאס האמריקאית, סילביה איידיס הפולניה וסוניה רומן הסלובנית. במקצה הראשון שנערך ניצחה מרים יוסוף ג'מאל מבחריין (4:08.76 דקות). גם הספרדיה נוריה פרננדס, האתיופית מסקרם אספה והמרוקאית מרים אלאווי עלו לשלב הבא.

* זריקת דיסקוס: הגרמני רוברט הרטינג זרק למרחק הגדול ביותר מבין משתתפי המוקדמות כשרשם תוצאה של 66.81 מטר ועלה לגמר התחרות. הוא הקדים את האסטוני גרד קנטר (66.73 מ'), ההונגרי זולטאן קובאג'ו (65.82 מ') והאמריקאי קייסי מלון (65.13 מ'). גם האמריקאי ג'רד רומא (65.51 מ'), הליטאי וירג'יליוס אלקנה (65.04 מ') והפולני פיוטר מלצ'ובסקי (65.48 מ') הבטיחו את מקומם בגמר.

אירנה לנסקי נכנסת לפעולה

היום הזה יהיה מעניין מאוד גם מהזווית הישראלית, כאשר ב-19:10 ייצאו לדרך מקצי המוקדמות בריצת ה-100 משוכות, שם נראה את הנציגה הישראלית אירנה לנסקי. לנסקי, ששיאה העונתי עומד על 12:99 שנ', תרוץ במקצה השני לצידה של דאמו שרי האמריקאית. המטרה תהיה לסיים בין ארבע הראשונות בריצה, כאשר תוצאה באיזור ה-13 שניות אמורה להספיק ללנסקי כדי להגיע לחצי הגמר.

חמישה גמרים יתקיימו בערב הזה בברלין. נלסון אבורה הפורטוגלי, אלוף העולם והאלוף האולימפי בקפיצה משולשת ינסה להגן על תוארו. המארחים מגרמניה בונים על מדליית זהב ראשונה בגמר הטלת הכידון לנשים, כששלוש מטילות מקומיות יתחרו נגד ברבורה ספוטקובה הצ'כית. האמריקאים בונים על מדליית זהב בריצת ה-400 מטרים לנשים, שם תיאבק סאניה ריצ'ארדס מול צמד הג'מייקניות שריקה וויליאמס ונובלין וויליאמס-מילס. קניה תנסה להשיג מדליית זהב שניה והפעם בריצה הלאומית שלה, ה-3,000 מכשולים לגברים. הריצה שתנעל את הערב תהיה גמר ה-400 משוכות לגברים, שם צפוי מאבק כל אמריקאי בין קרון קלמנט לברשון ג'קסון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully