וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברלוסקוני: "אם למאמן היו פחות שחקנים, היו פחות בעיות"

נשיא מילאן טוען שהסיבה ליכולת הגרועה במשחקי ההכנה נעוצה בסגל המנופח. לאונרדו: "עשינו דרך ארוכה שחיזקה אותנו"

ראש ממשלת איטליה וקבוצת מילאן, סילביו ברלוסקוני, התרגש לאחר זכייתם של הרוסונרי בגביע לואיג'י ברלוסקוני, שנקרא על שם אביו. זו היתה הפעם ה-11 שמילאן זוכה בטורניר, והיא עשה זאת לאחר ניצחון 4:5 בפנדלים על יובנטוס (1:1 במשחק עצמו), ולאחר שמונה משחקי הכנה ללא ניצחון, במילאן יכולים לחוש קצת נחת.

"אפילו שניצחנו רק בפנדלים, זה טוב", אמר ברלוסקוני ל"מילאן צ'אנל", "הקבוצה חייבת לעבוד על עוד כיוונים ועל העמידה של השחקנים על המגרש. אני חושב שמילאן תפתח טוב את העונה". למרות עזיבתו של קאקה, ברלוסקוני סבור שהסגל הנוכחי של מילאן מנופח מדי. "אני חושב שהסגל גדול מדי ואם למאמן היו קצת פחות שחקנים היו לו פחות בעיות. גם השחקנים היו מרוצים יותר, כי הם היו משחקים יותר". וזה עוד לפני שדייויד בקהאם חוזר למדי הדיאבלו בינואר, כפי שפורסם לאחרונה. "הקבוצה האידאלית בעיניי היא 11 שעולים בהרכב ועוד חמישה-שישה מחליפים, אבל בכדורגל של היום זה בלתי אפשרי".

הזכייה בטורניר נסכה אופטימיות גם אצל המאמן לאונרדו. "אנחנו יכולים לקחת הרבה דברים חיוביים מהמשחק הזה", אמר הברזילאי, "הגישה הייתה נכונה, השחקנים עלו למגרש ורצו להוות יריב לקבוצה גדולה, וגם להוכיח משהו לעצמם". מילאן הציגה יכולת מביכה במרבית משחקי ההכנה שלה, ולאונרדו בטוח שהמשחק מול הגברת הזקנה יכניס אותה למסלול הנכון. "עשינו דרך ארוכה, אבל כזאת שחיזקה אותנו. התגברנו על הרבה מכשולים ואפשר להיות מרוצים מהרבה דברים: הבלמים שיחקו טוב, ג'נארו גאטוסו חזר מפציעה, איגנסיו אבטה היה טוב ומבחינה טקטית יש לנו אפשרות לשנות את המערך תוך כדי משחק. המשחק נתן לנו זריקה מורלית בכל המובנים".

בלם הקבוצה, אלסנדרו נסטה, שנעדר מהמגרשים למשך כשנה, מצפה בקוצר רוח לפתיחת העונה בסרייה A, ולמשחק הפתיחה של מילאן בסיינה. "ישבתי שנה בבית והבנתי כמה זה קשה להיות מחוץ למגרש ולא לשחק", אמר בלמה לשעבר של נבחרת איטליה, "אני רוצה לחזור ולשחק ברמה שהייתי לפני הפציעה ולפרוש ממשחק כמה מאוחר שרק אפשר. אני שמח שצירפנו את תיאגו סילבה, עכשיו קלאדזה חייב להחלים, ולדעתי החלק האחורי שלנו טוב. אנחנו חייבים סגל נקי מפציעות העונה". נסטה בן ה-33 משחק במילאן מאז 2002, ורשם 157 משחקי ליגה בשורותיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully