וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טורונטו: שראפובה הדיחה את פטרובה

ניצחה בסיבוב הראשון את המדורגת עשירית בעולם בתוצאה 3:6, 4:6. סקיאבונה מחכה למנצחת בין שחר פאר לניקולסקו

מריה שראפובה אותתה הלילה (בין שני לשלישי) שהיא בדרך הנכונה לטופ 10 של הסבב העולמי. הרוסיה הנאווה גברה בסיבוב הראשון של טורניר טורונטו (סך פרסים 2 מיליון דולר) על המדורגת עשירית בעולם, הרוסיה נדיה פטרובה, בתוצאה 3:6, 4:6. שראפובה, שחזרה לעפילות אחרי שהושבתה למשך שנה בשל פציעה, מדורגת כיום במקום ה-49 בעולם ושיפרה את מאזנה מול פטרובה ל-1:8. "קשה לחשוב על זכייה בטורניר, צריך לקחת כל משחק בפני עצמו", אמרה שראפובה בת ה-22, "אני מנסה להתרגל לסיטואציה החדשה ומקווה להשתפר עם הזמן. זאת המטרה שלי עכשיו. ברור שאני רוצה לזכות בטורניר, אבל אני חייבת להתמקד רק במשחק הבא". בסיבוב הבא תחכה לשראפובה האוסטרית סיביל באמר, שהדיחה את הרוסיה אנה צ'אקבטאדזה עם 6:3, 4:6, 2:6.

שחר פאר, שהפסידה לאולגה גובורצובה הבלארוסית במוקדמות טורניר סינסינטי, תקווה לא למעוד מול הרומניה מוניקה ניקולסקו,
כשתפתח את הופעתה בטורניר. במידה שהטניסאית הישראלית תעבור שלב, היא תפגוש את האיטלקיה פרנצ'סקה סקיאבונה, שניצחה את אמילי מאורסמו 2:6, 6:3, 1:6.

דינארה סאפינה, שהפסידה לאחרונה בגמר סינסינטי, תפתח את הופעותיה רק בסיבוב השני ותתמודד נגד הצרפתיה ארבנה רזאי. רזאי ניצחה את בת ארצה אליז קורנה 4:6, 5:7. ילנה יאנקוביץ', שזכתה בטורניר סינסינטי, תתמודד בסיבוב השני נגד פטי שנידר השוויצרית, שהביסה את אנבל גריגואס מדינה הספרדיה בתוצאה 2:6, 1:6. קתרינה בונדרנקו האוקראינית ניצחה 6:7, 2:6 את ינינה וויקמאייר הבלגית ותתמודד בסיבוב השני נגד ונוס וויליאמס.

תוצאות נוספות:

אגנס סבאי (הונגריה) - ולרי טרטרו (קנדה) 2:6, 4:6
אגניסקה רדוונסקה (פולין) - קריה סוארס נבארו (ספרד) 3:6, 3:6
רוברטה וינצ'י (איטליה) - סטפני דוביס (קנדה) 1:6, 2:6
איי סוגיאמה (יפן) - איבטה בנסובה (צ'כיה) 3:6, 4:6

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully