וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איסינבאייבה: "כנראה שזה הגורל שלי"

ילנה איסינבאייבה טוענת כי היא בנתה על תחרות מושלמת, ומתקשה למצוא את הטעויות שגרמו לה לאבד את תואר אלופת העולם. טייסון גיי שפרש מה-200: "הפציעה החמירה, אתרכז בשליחים"

בסיוטים הגדולים ביותר שלה, ילנה איסינבאייבה לא חלמה שהיא תחווה את התסריט ההזוי שעבר על גדול קופצי המוט בהיסטוריה, סרגיי בובקה. במשחקים האולימפיים בברצלונה 1992, בובקה היה בשיא כושרו אבל כנראה שהיעדר התחרות בעולם השפיע עליו והוא פסל שלוש פעמים בגובה התחלתי. זה בדיוק מה שקרה הערב (שני) לילנה איסינבאייבה, שלמרות עונה בינונית בחרה לפתוח את הופעתה בגמר אליפות העולם בגובה של 4.75 מ', ופסלה שלוש פעמים, כשהתואר שלה עבר לאנה רוגובסקה הפולניה.

"אין לי הסבר מיוחד למה שקרה לי היום, להפסד הזה", אמרה איסינבאייבה תוך כדי בכי תמרורים בדרכה לחדר ההלבשה והוסיפה: "הכל היה פשוט מושלם ועברתי בקלות גובה של 4.70 מ' בחימום. כששכבתי על הדשא ונרגעתי בזמן התחרות, דמיינתי עוד ניצחון שלי ובטח שלא הפסד. כנראה שזה הגורל שלי. דברים כאלה קורים לפעמים בספורט, קרה לי דבר דומה לפני תשע שנים, אני מקווה שאתאושש מזה. אני עצובה מאוד כי לא הייתה שום סיבה שאני אפסיד היום, אבל אולי הייתי צריכה את ההפסד הזה כדי להתרענן".

הזוכה המאושרת, אנה רוגובסקה, שכבר ניצחה השנה את איסינבאייבה בגרנד פרי לונדון אמרה בסיום: "אני בהלם, חשבתי על מדליה אבל בטח שלא על מדליית זהב. לא תיארתי לעצמי שאיסינבאייבה תפסול בשלוש קפיצות בגובה ההתחלתי. אני מתקשה להאמין שאני אלופת העולם. בכל זאת, צריך לזכות שאיסינבאייבה היא הקופצת הטובה בעולם. כשניצחתי אותה בלונדון חשבתי שהיא בסך הכל תפסה יום רע והייתי בטוחה שהיא תגיע בכושר מעולה לאליפות העולם".

את הידיעה המרעישה השניה של הערב בברלין סיפק טייסון גיי. יממה אחרי שהפסיד את התואר שלו בריצת ה-100 מטרים, הודיע אלוף העולם על פרישתו מהמרחק הכפול, כאשר המוקדמות לריצת ה-200 ייצאו לדרך ביום שלישי בבוקר. גיי הסביר שהפציעה במפשעה ממנה הוא סובל כבר כמה חודשים החמירה, אבל הצהיר כי הוא מתכוון לנצל את הימים הבאים למנוחה והכנה לריצת השליחים 4X100 מטרים. "ההחלטה הזאת (לפרוש מה-200) תאפשר לי להיות מוכן לריצת השליחים, אני רוצה לעשות את המקסימום עבור הנבחרת שלנו", אמר גיי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully