וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרף: "יש התקדמות, אבל עדיין לא מספקת"

18.8.2009 / 0:01

נבחרת הכדורסל חזרה מלונדון, המאמן מצפה לעוד. גרין אופטימי: "יש עוד זמן עד אליפות אירופה ובו נשתפר"

נבחרת ישראל בכדורסל שבה הלילה (שני) מטורניר לונדון, בו הפסידה לטורקיה וניצחה את פולין ובריטניה. צביקה שרף והשחקנים ימשיכו להתאמן בארץ ובשבוע הבא ימריאו לטורניר בסראגוסה, בהשתתפות ספרד ופולין. בנבחרת מקווים שיניב גרין יחלים מהפציעה ובכל מקרה מי שיחזור לאימונים ולא היה בבירת אנגליה הוא אורי קוקיה. לגביו של יוגב אוחיון בצוות המקצועי ממתינים להחלטת הצוות הרפואי, שבוחן את קצב החלמתו מהפציעה בקרסול.

"הרגשתי טוב במשחקים האחרונים, עד שנפצעתי", סיפר יניב גרין, שהוסיף: "אנחנו צריכים לשפר את ההגנה וגם ההתקפה עדיין לא שוטפת. המשחק הכי טוב שלנו בלונדון היה נגד פולין. יש עוד זמן עד האליפות ובזמן הזה נשתפר".

מאמן הנבחרת, צביקה שרף, סיפר על הטורניר: "יש התקדמות בנבחרת, אבל היא עדיין לא מספיקה. אנחנו לא נמצאים בכושר שנצטרך לאליפות אירופה, אבל אנחנו עושים הכל כדי להגיע כמו שצריך. לכל הנבחרות שמתכוננות לאליפות יש עליות וירידות וקשה לנצח יום אחרי יום".

"התחלנו לא משהו אבל אני שמח שידענו להרים את עצמנו אחרי ההפסד לטורקיה ולנצח נבחרות טובות כמו פולין ובריטניה", אמר ליאור אליהו, "אנחנו שמחים לחזור קצת לארץ ואנחנו ממשיכים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully