וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלגיה מתקרבת לגמר ההזדמנות האחרונה

17.8.2009 / 23:04

חבריו של די ג'יי מבנגה הביסו את בוסניה 79:102, ורחוקים ניצחון על פורטוגל ממפגש עם צרפת שהפסידה לפינלנד 77:73

נבחרת בלגיה התקרבה הערב (שני) משמעותית למשחק הגמר של ההזדמנות האחרונה אחרי שהביסה את נבחרת בוסניה 79:102 באנטוורפן. הנבחרת של המאמן אדי קסטילס תצטרך לגבור על נבחרת פורטוגל במשחק חוץ בליסבון, כשלפורטוגלים אין למעשה על מה לשחק. אם הבלגים יכשלו במשימה, מי שתעלה לגמר תהיה נבחרת בוסניה, שהפסד היום בהפרש של עד 5 נקודות, היה שולח אותה כבר הערב למעמד.

הבלגים החלו טוב את המשחק אך ניהאד דיידוביץ' וראטקו ורדה השאירו את בוסניה במשחק במחצית הראשונה ואף נתנו לה יתרון מינימלי 46:47 במחצית. ריצת 1:13 בתחילת המחצית השניה עליה היה חתום ליאונל בוסקו נתנו לבלגיה יתרון דו ספרתי אותו ניצלה כדי לעלות ליתרון 58:76 בסוף הרבע השלישי. בוסניה ניסתה לחזור בתחילת הרבע הרביעי, אך בלגיה לא התקשתה לשמור על היתרון בדרך לניצחון 79:102. אקסל הרוול בעוד יום נפלא קלע 12 נקודות והוסיף 9 ריבאונדים בבלגיה, כשדימיטרי לאוורס מוסיף 16 משלו. בבוסניה בלט ראטקו ורדה עם 17 נקודות.

במשחק לפרוטוקול בלבד בבית ב' ניצחה פינלנד בצורה מפתיעה את נבחרת צרפת 73:77. הצרפתים כבר העפילו למשחק הגמר שיערך בסוף אוגוסט, וסבלו מיום נוראי של טוני פארקר עם 0 מ-7 מהשלוש, ומחסרונו של ניקולה באטום שנקרא בחזרה לפורטלנד. מנגד הפינים ניצלו את המשחק הנרפה הצרפתי ויום מצוין של טימו ראניקו שקלע 21 נקודות בתוספת 17 נקודות ו-9 ריבאונדים של האנו מוטולה הוסיפו להם הרבה כבוד, אך כאמור הניצחון אינו משמעותי להמשך הדרך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully