וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ר"ג - אשדוד: עם פתק מהרופא

17.8.2009 / 19:55

המארחים יגיעו ללא איילי, קובאצ'ביץ', מלכה ובן עמי הפצועים למשחק גביע הטוטו מול אשדוד (ג', 19:00). מקרייב בספק

חלוץ הרכש של הפועל רמת גן, סרג' איילי, סובל ממתיחה חזקה בשריר הארבע ראשי ברגלו וצפוי להיעדרות של כעשרה ימים. איילי שנפגע במשחק מול מכבי ת"א בשבת ייעדר מהמשחק מחר (שלישי, 19:00, וינטר) מול מ.ס. אשדוד במסגרת הסיבוב הרביעי בגביע הטוטו וככל הנראה יחמיץ גם את משחק הפתיחה בליגת העל בשבת מול מכבי פתח תקוה.

איילי הצרפתי מצטרף לרשימת הפצועים הארוכה של רמת גן, הכוללת את הרוויה קובצ'ביץ' וחיים מלכה שצפויים לחזור השבוע בהדרגה לאימונים מלאים, וכן את החלוץ מור גולן שמתאושש מניתוח במיניסקוס בברכו.

המאמן יובל נעים יחסר מחר ככל הנראה גם את הקפטן תמיר בן עמי, שסובל מרגישות בשריר רגלו ובקבוצה לא רוצים להחמיר את מצבו לקראת המשחק מול פתח תקווה בשבת. גם הקשר וויליאם סוארס שסובל מכאבים ברגלו אחרי נחיתה לא מוצלחת לקרקע במשחק מול הצהובים בשבת, אמור לקבל מחר מנוחה מול אשדוד.

הגרלת בית ב' סידרה לרמת גנים כעת שלושה משחקי בית רצופים והחניכים של המאמן נעים, שצברו עד כה נקודה בודדת משלושה משחקים מבינים כי כל תוצאה פרט לנצחון תסתום את הגולל על סיכויי ההעפלה לשלב הבא במפעל.

הרכב משוער: רפי כהן, קובי מוסא, גולן חרמון, אלי לוי, בני חדד, שי חדד, קרלוס צ'קאנה, בן לוז, קובי חסן, עומר פרץ, ג'ורג' דאטורו.

הזדמנות ראשונה לישראל ראש

הניצחון 0:1 על בני סכנין בשבת שיפר את מצבה של מ.ס. אשדוד בבית ב' אחרי תיקו ביתי מול הפועל רמת גן והפסד 4:0 למכבי תל אביב, וניצחון נוסף מחר מול הפועל רמת גן בוינטר יקרב באופן כמעט סופי את הקבוצה של יוסי מזרחי לשלב הבא.

הבלם הסרבי דראגן טרודונוביץ' שוחרר, ומי שצפוי לפתוח בעמדת הבלם לצידו של כריסטיאן גונזאלס הוא ישראל ראש הצעיר, שהגיע בקיץ מהכח עמידר רמת גן. הקשר הגנאי מוחמד אדמאו ממשיך להיבחן, אולם עדין לא ברור אם קבוצתו השוויצרית תאשר לאשדוד לשתפו במשחק מחר.

מי שלא ישותף ככל הנראה הוא הקשר דוד רביבו, שחוזהו לא הועבר בבקרה ובכל מקרה צפוי לעזוב את הקבוצה ולעבור בימים הקרובים למכבי תל אביב, לאחר שכבר סיכם בה את כל תנאיו הכספיים. החלוץ דימיטאר מקרייב עדין סוחב פציעה והוא בספק למשחק מחר. אופיר מרציאנו ימשיך למלא את מקומו של דראגן סטויקיץ' בין הקורות.

הרכב משוער: אופיר מרציאנו, אורי אוזן, כריסטיאן גונזאלס, ישראל ראש, מתן אוחיון, משה אוחיון, עידן וייצמן, ניר נחום, ברוך דגו, עידן שריקי, ברק בדש

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully