וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האלופות עדיין של הגדולות

הערב הראשון של פלייאוף הצ'מפיונס לא בישר על הפתעות. ארסנל ניצחה את סלטיק 0:2, ספורטינג-פיורנטינה 2:2

השיטה החדשה של המפעלים האירופאים גרמה לכך שכבר כעת, בשלב הפלייאוף, יתקיימו משחקי ענק שהמפסידות בהם לא ישחקו העונה בשלב הבתים של מפעל הקבוצות היוקרתי בעולם. אי לכך ובהתאם לזאת ניתן בהחלט לומר שהערב (שלישי) יצאה ליגת האלופות 2009/10 לדרכה עם חמישה משחקים.

ההתמודדות המרכזית התקיימה בגלזגו שם אירחה סלטיק את ארסנל לעוד אחד מהקרבות על בריטניה, אלא שבפועל התותחנים לא ממש התחשבו ברצונות של הבויס וגברו עליהם 0:2. גם במשחקים האחרים לא נרשמו הפתעות. אולימפיאקוס ניצחה בטיראספול את שריף 0:2, שטוטגרט ניצחה בתוצאה זהה בטימישוארה והמתח בגומלין יגיע בעיקר מהמשחק בין פיורנטינה לספורטינג ליסבון, שהיום נפרדו ב-2:2.

סלטיק - ארסנל 2:0

סלטיק הגיעה כאנדרדוג, אבל קיוותה להפתיע באצטדיונה הביתי, המקום בו כבר ניצחה לא מעט קבוצות בשנים האחרונות ובכללן את מנ'צסטר יונייטד. אלא שבשלב נוק אאוט זה סיפור אחר, הבויס כבר נכנעו לדינמו מוסקבה בגלזגו בסיבוב הקודם והערב הפסידו לקבוצת השבוע בכדורגל האירופאי, שלא סבלה מהאנגאובר אחרי ה-1:6 על אברטון ביום שבת.

ארסנל מצאה את הרשת בפעם הראשונה שתי דקות לסיום המחצית. ססק פברגאס לקח בעיטה חופשית כ-35 מטרים מהשער והרים את הכדור חזק לאזור קו ה-5, וויליאם גאלאס לא הצליח לנגוח, אבל הכדור פגע בגבו, שינה כיוון ונכנס. שער מוזר, אבל השני של הבלם הצרפתי בתוך ארבעה ימים.

סלטיק ביקשה להשוות, אבל ארסנל היא קבוצה עם ניסיון אירופאי עשיר והיא יודעת איך להשיג הכרעות ולהרוג משחקים וזה בדיוק מה שהיא עשתה בדקה ה-71, כשאחרי דקות ארוכות ללא הזדמנויות גדולות פרץ גאל קלישי בצד שמאל והעביר רוחב רק כדי לראות את הקפטן המארח גארי קולדוול גולש ודוחק את הכדור לשערו הוא. 0:2 לארסנל, שנמצאת בדרכה הבטוחה לשלב הבתים.

ספורטינג ליסבון - פיורנטינה 2:2

המשחק המרתק של הערב נערך באצטדיון ז'וזה אלבלדה, שם ערכה פיורטינה את משחקה הרשמי הראשון העונה, בעוד ספורטינג הגיעה אחרי שהליגה הפורטוגלית התחילה ולאחר קרב דרמטי בסיבוב הקודם נגד טוונטה אנסחדה.

הוויולה קיוו שאדריאן מוטו החוזר מפציעה ואלברטו ג'ילרדינו יכנסו היטב לעונה החדשה, אבל עלו ליתרון דווקא מרגליו של המגן הפרואני חואן ורגאס, שתפס את רוי פטריסיו לא עירני בשער המארחת וכבש בבעיטה שטוחה ואלכסונית.

בסיבוב הקודם עמדה ספורטינג בפני הדחה לפני שאותו פטריסיו כבש שער חוץ בהולנד כחמש דקות בתוך תוספת הזמן והשחקנים של פאולו בנטו לא התכוונו להישבר גם הפעם והשוו מרגלי סימון ווקצ'ביץ' בדקה ה-58. אלא שהמונטנגרי לא חשב יותר מדי, הוריד חולצה וראה צהוב שני.

ספורטינג נאלצה להתמודד מול האיטלקים עם 10 שחקנים, אבל זה לא מנע ממיגל ולוסו להפציץ מחוץ לרחבה 8 דקות לאחר מכן ולמצוא את החיבור של סבסטיאן פריי כדי להשלים מהפך. עוד 13 דקות עברו, הדקה ה-79 הגיעה והיתרון המספרי של פיורנטינה שיחק לטובתה כשאלברטו ג'ילרדינו השתלט על כדור עומק, עצר ומהאוויר בעט עם החלק החיצוני של הרגל פנימה. שער של חלוץ ענק ו-2:2 בסיום.

טימישוארה - שטוטגרט 2:0

טימישוארה הדיחה בסיבוב המוקדמות הקודם את שחטאר דונייצק, אבל אחרי הערב נראה שדרכה הסנסציונית הגיעה לסיומה. יכול מאוד להיות שלפני המשחק הגרמנים היו אומרים שהם לא יהיו מאוכזבים מדי מחזרה הביתה עם תיקו, אבל הקבוצה של מרכוס באבל נכנסת לקצב ולעניינים ואחרי 2:4 על פרייבורג ביום שבת, השיגה גם ניצחון חשוב בדרך לשלב הבתים של ליגת האלופות.

המשחק עצמו לא התנהל בשליטה גרמנית, אבל האורחת ידעה להכריע אותו בתוך שלוש דקות. השער הראשון הגיע מפנדל של טימו גבהארט בדקה ה-28 אחרי שהשוער המארח קוסטל פנטילימון הכשיל את צ'יפריאן מריקה ברחבה ובדקה ה-30 פרץ אלכסנדר חלב בסערה לרחבה וסיים עם בעיטה לרשת.

משחקים נוספים:

שריף טיראספול - אולימפיאקוס 2:0
לאולימפיאקוס: דודו (46), קוסטאס מיטרוגלו (81).

פ.צ קופנהגן - אפואל ניקוסיה 0:1
לקפונהגן: זדנק פוספץ' (51).

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully