וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטיבנס: "לחיפה יש ניסיון, לנו את הביתיות"

מאמן זלצבורג מחמיא לאלופה הישראלית וסומך על הקהל שעט על הכרטיסים, אך משוכנע: "ההכרעה תיפול רק במשחק השני"

אלופת אוסטריה, רד בול זלצבורג, ממשיכה בהכנות לקראת משחק הפלייאוף הראשון של ליגת האלופות מול מכבי חיפה, ובעיר מדברים על דריכות שיא. במועדון דיווחו עד כה על מכירה של כ-18,500 כרטיסים למשחק, ומאמינים כי ישברו את השיא האירופי אותו קבעו מול שחטאר דונייצק באוגוסט 2007 - 26,000 אוהדים. הרד בול ארינה, אגב, מכיל כ-31,100 מקומות.

בהכנות המקצועיות נתקל המאמן הוב סטיבנס בבעיות קטנות, כשהקשר רנה אפהאוזר ייעדר בשל פציעה והבלם האוגנדי איברהים סקאגיה מוצהב. "סקאגיה הוא הבוס בהגנה ואנו מאבדים איכות, אבל הסגל גדול מספיק כדי לפצות על כך", אמר המאמן. מי שאמור לתפוס את העמדה הפנויה במרכז ההגנה הוא פרנץ שימר.

סטיבנס התייחס למכבי חיפה בראיון לאתר הרשמי של הקבוצה, ואמר: "לחיפה יש את יתרון הניסיון האירופי, יש שם שחקנים איכותיים ואנחנו צריכים להיזהר מהם, אבל אנחנו צריכים לנצל את יתרון הביתיות ולנצח. אני משוכנע שבסיכום שני המשחקים נעבור".

בסגל האוסטרי ייכללו גם אדמיר ולאדביץ' וסטפן אילסנקר, בעוד ג'ורג'ה ראקיץ', כובש הרביעייה בניצחון הגביע 1:7, נותר בחוץ. "עם ולאדביץ' על הספסל יש לי יותר אופציות כי לראקיץ' סגנון משחק דומה לזה של יאנקו ונליסה", הסביר סטיבנס את ההחלטה לוותר על החלוץ הצעיר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully