וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוד רביבו סיכם עקרונית במכבי ת"א

17.8.2009 / 14:03

קשר מ.ס אשדוד קרוב לחזרה לקרית שלום. אנשי האגודה החזירו את טיוטת ההסכם בחזרה לגולדהאר, וצפויים לאשר סופית את מעבר הקבוצה לידי הקנדי. בוקשפן: "אין סיבה שהנושא לא ייסגר תוך 24 שעות"

קשר מ.ס. אשדוד דוד רביבו יחתום בימים הקרובים על חוזהו במכבי תל אביב, וזאת לאחר שביממה האחרונה הוסרו רוב המכשולים שמנעו עד כה את מעברו מאשדוד לקרית שלום. החל מאתמול (ראשון) התנהלו שיחות רבות בין גורמים בכירים בשני הצדדים, וכעת נראה שאם לא תהיינה תקלות בלתי צפויות ילבש רביבו את החולצה הצהובה ויחזור למועדון נעוריו.

למרות הפרסומים על כך שרביבו סיכם בבית"ר ירושלים בשבוע שעבר, הבהיר הקשר כי הוא מעוניין לשחק במכבי תל אביב ובשל כך אשדוד טרם העבירה את חוזהו בבקרה והוא אף לא נכלל בסגל הקבוצה למשחק גביע הטוטו של קבוצתו בשבת האחרונה נגד בני סכנין. בנוסף לכך הועבר סרט הקפטן מרביבו למשה אוחיון, דבר שנתן רמז נוסף לכוונות המועדון כלפי הקשר. לוואלה! ספורט נודע כי גם המכשולים הכספיים הוסרו כמעט במלואם ורביבו אף הסכים לקצץ בשכרו כדי להגיע למכבי תל אביב.

בוקשפן: "הסיכום קרוב"

היום אנשי האגודה העבירו את הערותיהם בנוגע לטיוטת מסמך ההסכם שנשלח אליהם מעורכי דינו של גולדהאר, ונראה כי התהליך קרוב לסיום ולחתימה רשמית של שני הצדדים.

כזכור, גולדהאר כבר הבהיר להנהלת הקבוצה כי כל עוד לא יחתמו ראשי האגודה על החוזה ויוותרו בכך על חלקם שעומד על 20 אחוז מהבעלות על המועדון - לא תיחתם העיסקה באופן סופי ורשמי, וגולדהאר לא יסכים להעביר את כספי הבטחונות לבקרה התקציבית ולא יקצה סכום כסף לרכש נוסף.

כאמור במכבי ממתינים בדריכות לסגירת העסקה באופן רשמי, על מנת שיוכלו להחתים את רביבו ואת הקשר הסלובני אנדריי קומאץ' שנחת בישראל ביום ראשון לפנות בוקר, עבר בדיקות רפואיות ואף ערך אמש אימון קל בקרית שלום.

יו"ר האגודה אלדד בוקשפן סיפר כי "אין שום סיבה שכל הנושא לא ייסגר בתוך אפילו 24 שעות. בסך הכל אנחנו רוצים שההסכם יהיה תואם את החלטות אגודת מכבי ואת החלטות הנהלת מכבי ת"א. אני יכול להגיד שלא ראיתי חילוקי דעות מהותיים, ובוודאי שלא נתעקש על כל פסיק. אני מניח שכל העניין יבוא על סיומו כבר בימים הקרובים ואפשר יהיה לברך על המוגמר. כעת העניין עובר לידי הקנדים, ואנחנו מחכים לתשובתם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully