וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'אבי: "אף פעם לא נמאס לזכות בתארים"

צ'אבי וברצלונה נוגעים בתואר ראשון העונה אחרי ה-1:2 בבילבאו בסופרקאפ. גווארדיולה: "נצטרך להשתפר בגומלין"

אחרי שחגגה טרבל היסטורי בשנה שעברה עם אליפות, גביע ספרדי וזכייה בליגת האלופות, עשתה אתמול (ראשון) ברצלונה צעד גדול לעבר הבטחת התואר הראשון שלה העונה, גביע הסופר קאפ הספרדי. בארסה חזרה מהמשחק הראשון בסן מאמס עם ניצחון 1:2 על אתלטיק בילבאו, שהפסידה לקטלונים בגמר הגביע אשתקד, והפכה את משחק הגומלין בקאמפ נואו בשבוע הבא למעשה למשחק לפרוטוקול.

אלופת אירופה, ששיחקה ללא הרכש הנוצץ זלאטן איברהימוביץ' וגם ללא ליאו מסי, התגברה על שער יתרון של אוסקר דה מרכוס והפכה את התוצאה עם שערים של פדרו הצעיר ושל צ'אבי.

"שיחקנו היטב ב-25 הדקות הראשונות", ניתח פפ גווארדיולה בסיום. "אבל תקפנו מהר מדי ולא היינו אפקטיביים". לגבי הגומלין אמר גווארדיולה: "אתלטיק היא קבוצה מצוינת עם שחקנים שנלחמים בשביל החולצה, ונעשה בחכמה אם נתייחס אליהם ברצינות. התוצאה הערב הייתה טובה, אבל נצטרך להשתפר בגומלין".

כוכב המשחק היה צ'אבי, הקשר הבלתי נלאה של בארסה שכבש ובישל לפדרו והיה אחראי למהפך. "אנחנו מרוצים מהתוצאה", אמר צ'אבי לאחר המשחק. "שמרנו על מומנטום של ניצחונות, ואף פעם לא נמאס לנו לזכות בתארים. יש לנו את אותו מאמן, אותה גישה ואותו סגנון אטקרטיבי גם העונה". לאחר מכן התייחס צ'אבי למחיאות הכפיים הסוערות שקיבל מהקהל הבאסקי אחרי שהוחלף בדקה ה-81: "זה היה כבוד גדול עבורי כי מדובר בקהל נפלא ואצטדיון נהדר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully