וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

9.58

תרשמו את התאריך, תזכרו את הרגע. יוסאין בולט שוב דוהר לספרי ההיסטוריה עם שיא עולם בלתי נתפס, הפעם עם 9:58בגמר ה-100 של אליפות העולם באתלטיקה. הזדחלו מאחור: טייסון גיי (9:71) ואספה פאוול (9:84)

אם למישהו היה ספק באשר ליכולתו של יוסאין בולט ביחס להשתפרותו של טייסון גיי, הערב (ראשון) הגיעה ההוכחה הגדולה של הג'מייקני באצטדיון האולימפי בברלין. בולט שמר את הריצה הזאת במשך שנה שלמה, והערב הוא קיצץ 11 מאיות משיאו העולמי בריצה ל-100 מטרים, כשעצר את השעון ב-9:58 שנ' וקטף גם את תואר אלוף העולם. הפעם, בולט נתן את הכל בריצה שלו ממש עד לקו הסיום, ועמד בתחזיות הפרועות ביותר של פרשני האתלטיקה, שחלקם העריכו כי ריצה מקסימלית שלו במשחקים האולימפיים בבייג'ינג, הייתה מובילה לתוצאה כמו שעשה הערב.

טייסון גיי האמריקאי, שנפרד מתואר אלוף העולם, באמת עשה את המקסימום והשתפר עד כדי קיצוץ של 6 מאיות משיאו האמריקאי. הוא עצר את השעון בזמן מדהים של 9:71 שנ', אבל נאלץ להסתפק בתואר של סגן אלוף העולם והאיש השני המהיר ביותר אי פעם. אסאפה פאוול, שיאן העולם לשעבר, זכה בסופו של דבר במדליית הארד בזמן של 9:84 שנ'. דירוג הרצים הנוספים: 4. דניאל ביילי (אנטיגווה) 9:93 שנ'. 5. ריצ'ארד תומפסון (טרינידד) 9:93 שנ'. 6. דווין צ'יימברס (בריטניה) 10:00 שנ'. 7. מארק ברנס (טרינידד) 10:00 שנ'. 8. דארוויס פאטון (ארצות הברית) 10:34 שנ'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully