וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מארי זכה בטורניר מונטריאול

לאחר שעלה למקום ה-2 בעולם, גבר הסקוטי בגמר על דל פוטרו 7:6 6:7 1:6. ינקוביץ' ניצחה את סאפינה בגמר בסינסינטי

איזה שבוע עבור אנדי מארי. הטניסאי הבריטי שהעפיל למקום השני בעולם לאחר ניצחונו בחצי גמר טורניר מונטריאול על ג'ו ווילפריד צונגה, השלים את העבודה הערב (ראשון), כשניצח בגמר נהדר את חואן מרטין דל פוטרו, 7:6 6:7 1:6.

הפתיחה דווקא לא היתה לזכותו של הבריטי, שהתקשה מאוד מול הארגנטינאי הנהדר. המערכה הראשונה היתה צמודה מאוד, והיה ברור שתלך לשובר שיוויון. דווקא שם תפס דל פוטרו פיקוד וניצח אותה (4:7). מארי לא נתן לזה לפגוע לו בריכוז והחל לצבור מומנטום, והחל להראות את ניצוצות הטניס שהעלו אותו למקום השני בעולם.

גם המערכה השניה הלכה לשובר שיוויון, אלא שהפעם היתה ידו של הבריטי על העליונה, כשניצח אותה (3:7). משם והלאה, הרוח היתה בגבו של מארי, והוא דרס לגמרי את הארגנטינאי. שבירה הובילה לשבירה, והבריטי לקח אותה בקלילות, 1:6, כדי לזכות בטורניר היוקרתי.

ינקוביץ' זכתה בסינסינטי

גם משחק הגמר בטורניר הנשים היוקרתי בסינסינטי הבטיח לנו קרב צמוד ומרתק, אבל ילנה ינקוביץ' דאגה להפוך אותו לחד צדדי וקצר מהמתוכנן. הסרבית המוכשרת, שאיכזבה בחודשים האחרונים וצנחה למקום החמישי בעולם, הצהירה על חזרתה לבמה המרכזית עם ניצחון משכנע 4:6, 2:6 על דינארה סאפינה, המדורגת ראשונה בעולם.

ינקוביץ', שנאבקה במשך כמעט שלוש שעות באלנה דמנטייבה בחצי הגמר, הייתה באופן מפתיע רעננה בהרבה מסאפינה, שעבדה פחות משעה מול פלאביה פנטה בחצי הגמר השני, אבל נראתה רע מאוד דווקא בגמר, בו שלטה הסרבית ביד רמה מהרגע הראשון וטיילה לזכייה בתואר שני העונה.

רם ומירני הפסידו בגמר במונטריאול

אנדי רם פיספס הערב הזדמנות לזכות בתואר ה-17 בקריירה והשני העונה. טניסאי הזוגות הישראלי ושותפו הבלארוסי, מקס מירני, הפסידו בגמר טורניר המאסטרס במונטריאול למאהש בופאתי ההודי ומארק נואלס מהבהאמאס 6:4, 6:3.

רם ומירני נשברו במשחקון החמישי של המערכה הראשונה, בדרך להפסד 6:4. התסריט של המערכה השניה היה דומה, הצמד הישראלי-בלארוסי נשבר שוב במשחקון החמישי, רק שהפעם זה קרה שוב בפיגור של 5:3, מה שהבטיח לצמד ההודי-בהאמי את הניצחון.

בזכות ההפסד, רם ומירני זכו בפרס כספי של 76,100 דולר. בשבוע הבא הם יתחרו בטורניר המאסטרס בסינסינטי, שישמש כחזרה הגנרלית לקראת אליפות ארצות הברית הפתוחה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully