וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בניטז כבר חם על השופטים

מנג'ר ליברפול טען שלקבוצתו הגיע פנדל נוסף בהפסד לטוטנהאם, אבל הודה: "ברור שאנחנו צריכים להשתפר"

ליברפול התייצבה לעונת 2009/2010 עם ציפיות שלא נראו במרסיסייד כבר עשרים שנה, אחרי שהעונה הנהדרת של האדומים אשתקד גרמה לרבים בממלכה לחשוב שהפעם רפא בניטז מסוגל להוביל את שחקניו לאליפות ראשונה מאז 1990, אבל החלומות הללו ספגו מהלומה מוקדמת אמש (ראשון) במחזור הפתיחה, עם ההפסד 2:1 לטוטנהאם בווייט הארט ליין.

סגנית האלופה חזרה מפיגור אחרי שער של בנואה אסו-אקוטו בדקה ה-45 בזכות פנדל מוצלח של סטיבן ג'רארד בדקה ה-55, אבל נכנעה לשער הניצחון של סבסטיאן באסונג ארבע דקות מאוחר יותר. בסיום בחר בניטז להתמקד בפנדל נוסף שלדעתו היה צריך להישרק לטובת קבוצתו, כשאסו-אקוטו דחף את אנדריי וורונין בתוך הרחבה.

"זה היה פנדל במאת האחוזים, כולם ראו שהיה צריך להיות שם פנדל", אמר הספרדי הכעוס. "חבל מאוד שספגנו ממצב נייח דווקא אחרי שהשגנו את השוויון, ואני מאוכזב כי במחצית השנייה עבדנו קשה מאוד, והיינו הרבה יותר טובים". כשנשאל לגבי השפעתה של מכירת צ'אבי אלונסו לריאל מדריד על קבוצתו אמר בניטז: "להזכירכם ניצחנו כמה משחקים גם בלי אלונסו, כך שזה לא הוגן לדבר על זה עכשיו. זה עדיין שלב מוקדם, וברור שאנחנו צריכים להשתפר".

המנג'ר המנצח, הארי רדנאפ, לא בדיוק הסכים עם עמיתו. "אין ספק שהיינו הקבוצה הטובה יותר על המגרש, והניצחון הגיע לנו. המפתח שלנו היה לענות במהירות לשער השוויון שלהם. בדרך כלל כשקבוצה כמו ליברפול משווה המומנטום עובר אליה, אבל חזרנו למשחק כמו גדולים והיינו יכולים להגדיל את התוצאה עוד יותר".

פרגוסון: "אואן עוד יבקיע שערים רבים עבורנו"

מנגד, פתחה מנצ'סטר יונייטד את המסע שלה אל עבר תואר אליפות נוסף עם ניצחון 0:1 קטן על בירמינגהאם. השדים האדומים במתכונתם החדשה הציגו משחק לא רע בכלל, ולמרות כדור אחד בלבד ברשת, נראה היה שההתקפה החדשה של הקבוצה מחוברת ומתואמת. הוכחה לכך קיבלנו בדקה ה-34, כשווין רוני ניצל בישול של נאני כדי להבקיע את השער היחיד במשחק.

"הם היו מאוד נחושים ושמרו טוב", החמיא בסיום מאמן השדים האדומים, אלכס פרגוסון, לעולה החדשה. "עשינו מספיק. החזקנו בכדור, הגענו לכמה הזדמנויות טובות, שיחקנו כדורגל מוצלח לפרקים ובאופן כללי אני מרוצה מהתוצאה".

בתוספת הזמן קיבלה היונייטד הזדמנות להכפיל את התוצאה, אלא שמייקל אואן, שעלה כמחליף, לא הצליח להכניע את ג'ו הארט. פרגוסון, מצידו, בטוח שלא מדובר באקט מייצג. "זו היתה ריצה טובה מצידו, השוער עשה הצלה נהדרת. מייקל עוד יבקיע עבורנו שערים רבים, זה בטוח". באשר להחלטה שלו לפתוח עם דימיטאר ברבאטוב לצד רוני ולא עם חלוץ נבחרת אנגליה לשעבר, הוסיף השועל הוותיק: "פתחתי איתם כי הם היו כאן בעונה שעברה, אבל מייקל יקבל את הצ'אנסים שלו. יש עוד הרבה משחקים בשבועות הקרובים".

החדשות הרעות של השדים האדומים מהערב הזה מגיעים מכיוונו של ריו פרדינדד, שדווקא לא נטל חלק במשחק. מספר דקות לאחר המפגש התברר כי בלם נבחרת אנגליה, שנפצע באימון ביום שישי, עשוי להחמיץ את שלושת המשחקים הקרובים של הקבוצה, שכרגע צריכה להסתדר גם ללא נמניה וידיץ' הפצוע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully