וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האיום האירני התממש

נבחרת אירן הדהימה את סין בביתה, כשהביסה אותה 52:70 וזכתה באליפות אסיה. חדאדי מהגריזליס קלע 19 למנצחים

בעוד מרבית העולם מודאג מהסוגייה האירנית בכל הנוגע למדיניות הגרעין שלה, הרי שעכשיו נראה שאולי כדאי גם לשים לב לנבחרת הכדורסל שלה. האירנים תמיד היו חזקים בכל הנוגע לאליפויות אסיה (ואף זכו ב-2007), אבל מכאן ועד זכייה בטורניר, ועוד נגד סין, המארחת? זו כבר ממש סנסציה. האירנים הדהימו את הסינים בגמר והביסו אותם 52:70, כדי לזכות בתואר השני שלהם בהיסטוריה.

הסינים ידעו שהמשימה לא תהיה פשוטה ללא יאו מינג, אך עד כה בטורניר הם לא התקשו יתר על המידה, כשיי ז'יאנליאן, שחקנה של ניו ג'רזי, נשא על גבו את חבריו. אלא שהסימנים לקריסה היו כבר בחצי הגמר מול לבנון, כשכוכב ה-NBA היה בינוני עם 18 נקודות ו-4 ריבאונדים, ולא מעט עבירות.

האירנים התפוצצו כבר ברבע הראשון, כשהם פותחים פער של 11, ובמחצית הם בורחים ליתרון 25:42, כשהם משאירים את 9,300 הצופים באולם בטיאנג'ין בהלם מוחלט. הנבחרת הסינית לא הצליחה אפילו לדגדג את היריבה שלה משם והלאה, והאירנים חגגו על הפרקט את הסנסציה הנהדרת.

חאמד חדאדי, שחקנה הענק של ממפיס היה גדול על הסינים עם 19 נקודות ו-17 ריבאונדים, בעוד אושין סחקיאן הוסיף 10. את סין הוליך וואנג ז'יז'י עם 24 נקודות, בעוד ז'יאנליאן עצמו, שספג לא מעט קריאות בוז מהקהל, הסתפק ב-11 נקודות (במשחק איום של 5 מ-17 מהשדה) ו-11 ריבאונדים. מוקדם יותר זכתה ירדן במקום השלישי בטורניר, אחרי ניצחון 66:80 על לבנון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully