וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרימו דגל לבן

ליברפול חזרה מווייט הארט ליין עם הפסד צורב, 2:1 לטוטנהאם. וויין רוני הוביל את מנצ’סטר יונייטד ל-0:1 על בירמינגהאם

לאחר שעונת 2009/10 של הפרמיירליג נפתחה לה באופן רשמי אמש (שבת), עלו הערב שלוש קבוצות מעניינות נוספות למשחק הראשון שלהם בעונה החדשה. ראשונות הגיחו אל כר הדשא מנצ'סטר יונייטד ובירמינגהאם, בתחילת הדרך של השדים האדומים לשמור על תואר האליפות הנכסף. מנגד, ערכה העולה החדשה בירמינגהאם את הופעותה המחודשת בליגה העליונה, ועל אף שהציבה בפני היונייטד פייט ראוי, נקודות היא לא השכילה להשיג. זה נגמר ב-0:1 לאלופה משער של ווין רוני, הערב גם זה הספיק.

במשחק השני של היום אותתה שוב ליברפול כי היא עדיין לא מוכנה לגמרי לליגה, לפחות לא בכל הנוגע ל-4 הגדולות. האדומים של בניטז יצאו למשחק בלונדון מול טוטנהאם, שוב לא נראו דורסניים, וחזרו ללא אף נקודה ביד, אחרי הפסד, 2:1. בווייט הארט ליין לעומת זאת נרשמה אופטימיות זהירה בעקבות המשחק, אם כי ההיסטוריה של התרנגולים בכל הנוגע לציפיות של תחילת העונה והתוצאות בסופה, אינה חיובית.

מנצ'סטר יונייטד - בירמינגהאם 0:1

הרבה דובר על הקיץ האחרון של מנצ'סטר יונייטד. עזיבתו של כריסטיאנו רונאלדו, הכוכב הענק לריאל מדריד, בצירוף הרכש הדל של מאמן השדים האדומים, אלכס פרגוסון, הפך את החודשים החמים להזדמנות טובה עבור שאר הקבוצות להרגיש כאילו העונה, תואר האליפות פתוח מתמיד.

לאחר שנכנעה בפנדלים לצ'לסי במגן הצדקה בשבוע שעבר, עלתה הערב יונייטד למשחק במטרה להציג את המוטו החדש: הקבוצה מעל הכל. לפי המשחק שפתח מבחינתם את הפמריירליג, השדים האדומים נראים חזקים, אנרגטיים ורעבים מתמיד. אפילו אם התוצאה הסופית לא ממש לימדה על כך.

פרגוסון עלה עם ברבאטוב ורוני בהתקפה, כשאנטוניו ולנסיה הנהדר ונאני פתחו באגפים. האלופה השתלטה על המשחק כבר מהדקות הראשונות, וצירופי מסירות יפים הביאו אותה למצבים רבים. השער, בתוך כך, הגיע בדקה ה-34, כשמבצע מצוין של נאני הסתיים בהגבהה אל עבר ווין רוני. חלוץ נבחרת אנגליה נגח לקורה, והיה ראשון אל הריבאונד כדי לקבוע 0:1. האדומים המשיכו ללחוץ, אלא שבחלק מהדקות של המחצית השניה גם האורחים מבירמינגהאם הגיעו למספר הזדמנויות. בדקה ה-75 הכניס פרגוסון אל כר הדשא את מייקל אואן, אך לאחר שהחלוץ הסימפטי החמיץ הזדמנות פז בתוספת הזמן, התוצאה נשארה בעינה. 0:1 לשדים האדומים בסיום.

טוטנהאם - ליברפול 1:2

בצל הנצחונות של ארסנל, צ'לסי ומוקדם יותר גם מנצ'סטר יונייטד, קיוותה גם ליברפול לפתוח את עונת 2009/2010 ברגל ימין. האדומים של רפא בניטז, שאיבדו במהלך הקיץ את צ'אבי אלונסו וארבלו ארבלואה וצירפו במקומם את גלן ג'ונסון ואלברטו אקווילאני, יצאו ללונדון למפגש עם קבוצה נוספת שמתחילה כל עונה עם ציפיות גדולות - טוטנהאם.

ג'ונסון עצמו ערך הופעת בכורה רשמית במדים האדומים, כשאקווילאני הפצוע לא נטל חלק במשחק. מלבד זאת, העלה מאמן הקבוצה, רפא בניטז, את פרננדו טורס, ריאן באבל ודירק קויט בחלק ההתקפי, כשיוסי בניון חיכה על הספסל. המחצית הראשונה התנהלה בעלצתיים, כאשר בדקה ה-30 זכינו להצלה ענקית של פפה ריינה, שהוציא שער נגיחה בטוח של רובי קין. אלא שאז הגיעה תוספת הזמן, והביאה איתה כדור חופשי של התרנגולים. לאחר שהבעיטה הראשונית של טום האדלסטון המוכשר נהדפה על ידי החומה, השתלט בנואה אסו-אקוטו על הריבאונד, ושחרר פצצה אדירה מ-20 מטרים הישר אל חיבורי האורחת. 0:1 גדול לטוטנהאם.

בדקה ה-55 חזרה ליברפול למשחק, כשפריצה מופלאה של גלן ג'ונסון הסתיימה בהכשלה של גומז ברחבה, והאדומים קיבלו פנדל. סטיבן ג'רארד, שידע משחק בינוני עד אותו רגע, בעט חזק לרשת העליונה כדי לאזן ל-1:1. אלא שטוטנהאם לא נבהלה, יצאה חזרה קדימה, ובדקה ה-59 בעיטה חופשית של לוקה מודריץ' מצאה את הראש של סבסטיאן באסונג, שעלה הכי גבוה מכולם כדי להחזיר את היתרון לתרנגולים, 1:2 נאה. יוסי בניון קיבל את ההזדמנות שלו להשפיע על המשחק כשנכנס בדקה ה-66, אבל גם הוא לא עזר לבניטז למצוא נקודות ראשונות לעונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully