וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לפני בני יהודה, 3:4 לפ.ס.וו על אייאקס

דז'ודז'אק ובאקאל כבשו צמדים והוליכו את קבוצתם לניצחון ליגה ראשון העונה, בתום משחק מרתק ומלא תהפוכות

פ.ס.וו איינדהובן ערכה היום (ראשון) את החזרה הגנרלית האחרונה שלה לפני הגעתה לישראל למשחק פלייאוף הליגה האירופאית כניצחה 3:4 את אייאקס במחזור השלישי בליגה ההולנדית, במשחק מלא תהפוכות בו הציגו שתי הקבוצות משחק הגנה מאוד לא טוב. מאמן בני יהודה, גיא לוזון, ישב בפיליפס שטדיון ועקב אחרי יריבתו הבאה.

לקבוצה של פרד רוטן היה זה ניצחון ראשון העונה אחרי שתי תוצאות תיקו, וכזה בעל חשיבות מוראלית גדולה. אייאקס, שהגיעה למשחק עם שני ניצחונות משני משחקים, הפסידה לראשונה.

האורוגוואי הנפלא לואיס סוארז כבש עבור האורחים כבר בדקה השנייה אחרי חטיפה מהשוער אנדראס איזקסון, לפני שבאלאש דז'ודז'אק ההונגרי השווה בדקה ה-37 בבעיטה חופשית. אלא שהשוויון של פ.ס.וו החזיק שתי דקות בלבד לפני שסוארז כבש את שערו השני במשחק והחמישי העונה.

הקבוצות ירדו למחצית כשהקבוצה מאמסטרדם מוליכה 1:2, אבל פ.ס.וו הייתה זו שעלתה מוכנה יותר למחצית השניה ובתוך ארבע דקות השלימה מהפל משערים של עותמאן באקאל (50) והשני של דז'ודז'אק (54), שוב בבעיטה חופשית. סיום? ממש לא.

חגיגת השערים נמשכה כשעוד ארבע דקות חלפו, הדקה ה-58 הגיעה ואיתה ה-3:3 שקבע אורבי אמנואלסון, אלא שבאקאל השלים צמד אישי משלו בדקה ה-75 והחזיר את פ.ס.וו ליתרון שהספיק עד הסיום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully