וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדוע מפרסם הספונסר הראשי של הפועל פ"ת בחינם?

16.8.2009 / 17:22

חברת "מאן", שאותה גייס בזמנו מאיר שמיר והעבירה מיליוני שקלים, מפרסמת בחינם. דני לוי: "יש לי את השיקולים שלי"

בהפועל פתח תקוה הודיעו לאחרונה כי מספר חברות החליטו לתת חסות לקבוצה, אולם מבירור עולה כי הספונסר הראשי שמופיע על החולצות, חברת "מאן", לא אמור להעביר העונה כספים תמורת הפרסום.

עד כה העבירה "מאן" מליוני שקלים לקבוצה, כשרק בעונה שעברה העבירה 800 אלף שקל תמורת הפרסום. העונה הכסף עדיין לא עבר, וכנראה גם לא אמור לעבור. מדוע? משום שבפתח תקוה החליטו שהחברה המאמצת תפרסם העונה בחינם. למרבה הפלא, בפתח תקוה אישרו את הידיעה. "הידיעה נכונה", אישר היו"ר דני לוי ואמר: "'מאן' יפרסמו העונה ללא תמורה כספית והבקרה עדה לכך. עשר שנים הם נתנו חסות להפועל פתח תקוה, אז מה קרה אם שנה אחת החברה תפרסם בחינם? אני לוקח עליי את העלויות".

גורמים בקבוצה טוענים כי הגורם העסקי שתיווך בין "מאן" להפועל פתח תקוה בזמנו היה מאיר שמיר. בשבוע שעבר לוי והשחקנים נסעו לבית הכנסת שהקים בפתח תקוה וביקשו סליחה כתוצאה מהפגנת אוהדים שהתרחשה שם לפני מספר חודשים. לוי נשאל האם הדבר נעשה כתוצאה ממחווה לשמיר, וענה: "מאיר שמיר לא מעוניין לפרסם היום בגלל מה שקרה בזמנו בבית הכנסת. בלי קשר, החלטתי שהפרסום של החברה העונה יהיה בחינם, גם על חשבון הצד הכלכלי".

בתוך כך, בהפועל פתח תקוה יכולים להיות מרוצים ממה שהם רואים על הדשא, אבל מתברר כי כמה מעובדי המערכת לא קיבלו משכורות עוד מהעונה שעברה. הבוקר (ראשון) התברר כי חלק מעובדי המערכת התלוננו בפני קברניטי הקבוצה כי לא קיבלו חלק ממשכורות חודש מאי ואת משכורת יוני (חלק מהעובדים מקבלים 11 או 12 משכורות), השייכות לעונה שעברה.

"למרות ההצהרות על תקציב גבוה, מתברר כי עדיין לא קיבלנו משכורות מהעונה שעברה", אמר אחד העובדים. חלק מאנשי הצוות המקצועי לא קיבלו את משכורת חודש מאי במלואה כיוון שרונן אלעד פרס אותה לשני תשלומים.

סלמי: "אני עובר שינוי העונה"

הקשר מרק גורמן חולה ולכן לא נכלל אתמול בסגל הקבוצה. גם השוער שניר דורי, שמציג יכולת טובה במשחקי המבחן עד כה, יהיה כשיר ויפתח במשחק הראשון מול אחי נצרת. מי שמפתיע לטובה את הצוות המקצועי הוא החלוץ אלנתן סלמי, שלא מפסיק לכבוש באימונים ובמשחקי ההכנה, ורשם שער נוסף במשחק אתמול נגד מכבי חיפה (1:1).

"אני שמח שאני מקבל את הקרדיט, הפרגונים והביטחון הדרוש לי מהמערכת", אמר הבוקר סלמי. "אני עובד מאוד קשה, עושה שינוי בראש ומאמין שבעזרת כולם אעשה עונה טובה, כי זאת העונה שכולם מחכים לה. אנחנו עושים הכנה נהדרת לליגה, מרגישים את טביעת האצבע של הצוות המקצועי".

(פרסום ראשון 11:41)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully