וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע הטוטו: הפועל פ"ת ומכבי חיפה נפרדו ב-1:1

רגע לפני משחק הפלייאוף באלופות מול זלצבורג, סיימו הירוקים בתיקו מול פ"ת המפתיעה. סלמי כבש ראשון, ארבייטמן השווה

ביום רביעי תעלה מכבי חיפה על כר הדשא הסינתטי ברד בול ארינה בזלצבורג ותנסה לעשות צעד ראשון מבין שניים בדרך חזרה לליגת האלופות אחרי שבע שנים. לפני כן הייתה לאלישע לוי הזדמנות למקצה שיפורים אחרון במשחק גביע הטוטו מול הפועל פתח תקוה, אך קבוצתו גמגמה בדרך ל-1:1. אמנם את הרוד בול ארינה החליף בסך הכל המשטח בקופסה בנתניה, ואת מארק יאנקו המאיים דימה שי מימון בעימותיו עם אלנתן סלמי , אבל זה היה מספיק כדי להדאיג את האוהדים בירוק ומנגד להשביע את רצונו של עוזר מאמן זלצבורג ביציע. לפחות שלומי ארבייטמן המשיך בפתיחת העונה המצוינת שלו ומנע הפסד.

אלנתן סלמי שחקן הפועל פתח תקוה חוגג שער, משמאל לשאר חבריו. איתי חסיד
בתפקיד מארק יאנקו. סלמי שולח נשיקה/איתי חסיד

הירוקים עלו בהרכב חזק יחסית, אך השאירו מחוץ לסגל את המגנים פיטר מסיללה ואייל משומר וכן את החלוץ הגאורגי ולדימיר דבאלישווילי. בהתקפה פתחו ירו בלו ושלומי ארבייטמן לפני יניב קטן, אך האלופה הציגה כדורגל רע במחצית הראשונה ולא סיכנה ולו פעם אחת את שערו של צליל חתוכה, מי שהחליף בין קורות המארחת את שניר דורי. נקודת האור היחידה בירוק במחצית הראשונה הייתה יכולתו של טאלב טואטחה, המגן השמאלי הצעיר והמוכשר שעלה ישירות מקבוצת הנערים.

פתח תקוה הייתה מסוכנת יותר בסיום המחצית הראשונה, כאשר תפסה את הגנת חיפה בדלילות יחסית ויצאה למתפרצות. באחת הגיחות הללו שלח אלי אברבנל את אלנתן סלמי, והחלוץ חלף על פני ניר דוידוביץ' וגילגל לרשת החשופה בדקה ה-42. הצעירים של פתח תקוה, בראשות תומר בן חיים ודור הלוי, המשיכו להביך את שחקני האלופה גם בתחילת המחצית השנייה, כשג'ורג גברו ועמנואל מתיאס עושים עבודה נהדרת בהגנה.

חיפה הצליחה להשוות אחרי משחק צירופים נאה בדקה ה-62, אותו סיים ארבייטמן עם שער מצוין ששוב הוכיח שהעונה הוא בונה על סיפור שונה. מכאן התהפכו היוצרות במשחק והירוקים יצאו קדימה, אך לא השיגו את שער הניצחון וצריכים להיות מודאגים לקראת המשחק הגורלי בזלצבורג. התיאום בין דקל קינן לשי מימון עדיין דרוש שיפור וגם לרקישור האנמי אסור להראות כך באוסטריה. לאלישע לוי יש ארבעה ימים לעבוד על הליקויים.

מהלך המשחק

דקה 42: גול! פתח תקוה יצאה למתפרצת עם מסירה של אברבנל, סלמי נותר לבדו מול דוידוביץ', חלף על פניו וגילגל לרשת החשופה. 0:1 להפועל פ"ת

דקה 53: רפאלוב בעט בשמאל, אבל הכדור פגע במתיאס וחלף סמוך לקורה.

דקה 56: טואטחה העביר רוחב משמאל, בלו הכניס את הרגל וחתוכה קלט.

דקה 57: ניסיון בעיטה/מסירה של בן חיים כמעט הפך לשער של סלמי, שפיספס בסנטימטרים את הכדור.

דקה 61: גדיר נותר חופשי מול חתוכה, אך במקום לחלוף על פני השוער גילגל חלש וראה את מתיאס מרחיק.

דקה 62: גול! בוקולי שלח את קולמה בכדור עומק, הקולמביאני העביר למרכז הרחבה וארבייטמן ירה בנגיעה לחיבורים הקרובים. 1:1

הרכב הפועל פתח תקוה: צליל חתוכה, אלי אברבנל, גל כהן, עמנואל מתיאס (אודי חנון, 80), ג'ורג' גברו, תומר בן חיים (ארמון בן נעים, 73), קובי דג'אני, דור הלוי (רפי דהאן, 58), שחר בלילטי (כפיר דר, 58), אלנתן סלמי, עוסמן בשירו (איימן אבו סאלח, 68).

הרכב מכבי חיפה: ניר דוידוביץ' (אמיר אדרי, 46), שי מימון, דקל קינן, אלון חרזי, טאלב טואטחה, בירם כיאל (ג'ון קולמה, 46), גוסטבו בוקולי, ירו בלו (ישראל זגורי, 66), אייל גולסה (מוחמד גדיר, 46), יניב קטן (ליאור רפאלוב, 46), שלומי ארביטמן.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully