וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קומאץ': "אני יודע שמכבי ת"א זה המועדון הגדול בישראל"

הקשר הסלובני נחת בישראל ולא ברור מתי יחתום על חוזהו, בשל העיכוב בהעברת המועדון לידי מיטש גולדהאר

רענן ברנובסקי

צילום ועריכת וידאו: נועם אשל

קשר נבחרת סלובניה וקבוצת דיורגארדן השבדית, אנדריי קומאץ', שסיכם את תנאיו במכבי תל אביב, נחת לפנות בוקר בישראל וצפוי לעבור היום (ראשון) בדיקות רפואיות במועדון. כ-15 אוהדים צהובים חיכו לסלובני בשדה התעופה ועטפו אותו בצעיף כחול-צהוב של מכבי עם יציאתו מהטרמינל.

קומאץ' בן ה-29 משחק בעמדת הקשר האחורי ורשם 38 הופעות במדי נבחרת ארצו, הגיע הלילה בטיסה מרומא והעדיף שלא לענות לשאלות העיתונאים. "אני מרגיש טוב, אבל אני מאוד עייף, חם כאן מאוד, אפשר להרגיש את זה מהרגע הראשון. הטיסה היתה ארוכה ואני ער כבר המון שעות", אמר קומאץ' לוואלה ספורט. "זאת פעם ראשונה שממתינים לי אוהדים בשדה התעופה ואני נרגש, אני מעדיף לדבר מחר באימון. אני רק יודע שמכבי תל אביב זה המועדון הכי גדול כאן בישראל", הוסיף הקשר הסלובני.

בשלב זה כלל לא ברור מתי יחתום קומאץ' על חוזהו במועדון וזאת למרות שתנאיו הכספיים כבר סוכמו. המכשול העיקרי להחתמתו של הסלובני, וכנראה להחתמתם של שחקני רכש נוספים, הוא אי חתימת הסכם העברת הבעלות בין הבעלים המיועד מיטשל גולדהאר לאנשי אגודת מכבי תל אביב, שכבר הסכימו לוותר על חלקם בגובה 20% מהבעלות אולם טרם חתמו על החוזה באופן רשמי. גולדהאר עצמו הבהיר ליושב ראש המועדון אביב בושינסקי ולמנכ"ל עוזי שעיה שהוא לא מתכוון להעביר בטחונות לבקרת התקציבים או כסף לרכש עד שעיסקת הרכישה לא תיחתם באופן רשמי, וכל עוד מעכבים אנשי אגודת מכבי את חתימתם, הוא לא משחרר תקציב לרכש נוסף.

למרות העיכובים בחתימת הסכם הבעלות ממשיכים בצוות המקצועי והנהלת הקבוצה לנסות ולצרף זרים נוספים כאשר היעד הבא הוא צירופו של בלם זר. האופציה המועדפת על הצוות המקצועי לעמדה זו הוא בלמה הדרום אפריקאי של מכבי נתניה ביבאן פרנסמן, אולם נכון לעכשיו ולמרות הצעה כספית נדיבה ביותר שהגישו הצהובים לדניאל יאמר, נראה כי פרנסמן לא ישוחרר ובמקרה כזה ינסו במכבי לסגור את עיסקת הבאתו של הבלם המונטנגרי סאבו פביצ'ביץ' שחקנה של אנרג'י קוטבוס הגרמנית, כאשר תנאי שכרו וכן עלות השאלות כבר סוכמו עם ראשי הקבוצה הגרמנית וייתכן שהעיסקה תיסגר סופית בתוך 48 שעות.

בתוך כך הביעו בקבוצה שביעות רצון גדולה מהנצחון 0:1 אמש על הפועל רמת גן, במסגרת גביע הטוטו שבעקבותיו שמרו הצהובים על מאזן מושלם של שלושה נצחונות בשלושה משחקים. המגן רוני גפני שנפגע ברגלו במהלך המחצית השנייה ואף הוחלף בדקה ה-62, יערוך היום סדרת בדיקות לאבחון חומרת הפציעה.

המנג'ר אבי נמני התייחס בתום המשחק לנושא החיזק ואמר: "אנדריי קומאץ' הוא שחקן טוב שלא היה בפעילות עד עכשיו אז ייקח זמן להכניס אותו לכושר, אבל כשזה יקרה הוא יחזק בצורה רצינית. אני חושב שלושת המשחקים בגביע הטוטו היוו הכנה טובה לליגה, לא רק לנו, אלא לכל הקבוצות. אנחנו אמורים עוד להתחזק. אני חושב ששבוע הבא עדיין נשחק רק עם זר אחד, אבל אחר כך אני מאמן שיצטרפו אלינו עוד שחקנים, כי חוץ מלמלא את מכסת הזרים שחסרים לנו אנחנו צריכים שגם יהיו לנו שחקנים בסגל עצמו כי יש לנו סגל מאוד קצר ואנחנו הולכים לעונה ארוכה."

"קיבלנו אישור להתחזק", הוסיף נמני, "אבל נעשה את זה אט-אט ובסבלנות ולא תחת לחץ. נבחר את השחקנים שבאמת יכולים להועיל לקבוצה, ולא נבחר שחקנים מתוך לחץ של זמן. אנחנו בוררים כל שחקן כדי למזער את הסיכוי שתהיינה טעויות ושלא נצליח עם שחקן כזה או אחר."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully