וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלגריני: "ההכנות של ריאל מתקדמות לפי התוכנית"

מאמן ריאל מדריד הביע שביעות רצון אחרי ניצחון הבלאנקוס 0:2 על סוסיאדד. אלונסו: "אני נהנה פה, אבל זקוק לדקות משחק"

הליגה הספרדית היא הליגה הגדולה האחרונה שתיפתח העונה וכשנותרו שבועיים ארוכים עד לפתיחתה, קבוצות הלה-ליגה ממשיכות לחמם מנועים במשחקי אימון, ואתמול (שבת) התארחה ריאל מדריד הנוצצת אצל ריאל סוסיאדד וגברה עליה 0:2.

הבאסקים מציינים השנה את שנת ה-100 להקמת המועדון ובחרה במועדון המעוטר בספרד ליריבה במשחק שיציין את הארוע. צ'אבי אלונסו, שגדל בסוסיאדד, עלה בהרכב של מנואל פלגריני ביחד עם רביעייה התקפית שכללה את קאקה, ראול, קארים בנזמה וכריסטיאנו רונאלדו, אך סוללת הכוכבים לא הצליחה למצוא את הרשת של קלאודיו בראבו.

בדקה ה-48 זה הגיע כשבעיטה חזקה של כריסטיאנו רונאלדו מצאה הדיפה לא טובה מספיק של השוער הצ'יליאני ובנזמה כבש מהריבאונד. 0:1 לריאל. פלגריני הכניס בדקה -67 את אריאן רובן, גונזאלו היגואין ואסטבן גראנרו במקומם של רונאלדו, ראול וקאקה ורובן החל לייצר מהומות בשטח של המארחת, אך ללא תוצאות עד שווסלי שניידר, שנכנס כמחליף בעצמו בדקה ה-78, כבש את השני בדקה ה-90. בצד השני סוסיאדד לא הצליחה לסכן מספיק את השער של הבלאנקוס ובסיום 0:2 לריאל מדריד.

מאמן ריאל מנואל פלגריני, האיש בעל התפקיד המלחיץ בעולם, ניסה לשדר קור רוח בסיום. "ההכנות לעונה מתקדמות לפי התוכנית", אמר הצ'יליאני, "היו פעמים שניסינו לשחק בצבע, בעוד שלפעמים פשוט צריך לשחק שחור-לבן. במחצית השנייה הגברנו את הקצב, מה שעזר לנו לנצח". פלגריני החמיא לרכש היחסית חדש, צ'אבי אלונסו: "הוא שמר על הסדר במשחק שלנו".

אלונסו עצמו, אגב, חזר לסן סבסטיאן אחרי שנים ארוכות, ופגש את הקבוצה בה החל את הקריירה ושיחק במדיה חמש שנים. "זה היה נהדר לחזור לפה, ביום גדול לריאל סוסיאדד", אמר אלונסו, והתייחס לקבוצתו החדשה: "אני נהנה פה, אבל עדיין אני צריך להסתגל ולצבור עוד דקות משחק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully