וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: בורדו ונאנסי מושלמות

האלופה נהנתה מצמד של שמאק בניצחון 2:3 בסושו, נאנסי מחצה את מונאקו 0:4. ניצחונות בכורה העונה לליון ופ.ס.ז'

אחרי האכזבה מיכולת הנבחרת באיי פארו, שבו בצרפת להתרכז בליגה המקומית, שנפתחה בסערה במחזור הקודם עם 27 שערים. הערב (שבת) נמשך השטפון עם 24 שערים בשבעה משחקים שנערכו עד כה, כשבורדו ונאנסי הן כרגע אלה שמחזיקות במאזן מושלם. האלופה ניצחה 2:3 בסושו עם צמד של מרואן שמאק, ואילו נאנסי הבריקה ב-0:4 ביתי על מונאקו. ליון ניצחה לראשונה עם 0:1 קטן מול ואלנסיין, כשגם פריס סן ז'רמן רשמה ניצחון בכורה העונה עם 1:3 על לה מאן.

סושו - בורדו 3:2

למרות הניצחון 1:4 על לאנס במחזור הפתיחה, לורן בלאן לא היה מרוצה מצורת המשחק של שחקניו וטען כי היו פאסיביים ברוב שלביו, כשבהגנה מדברים בגלוי על חוסר תיאום בין הוותיקים לשוער החדש סדריק קראסו. בעונה שעברה הסתיים המפגש בין השתיים בסושו ב-0:0 ובשורות האלופה לא רצו לחזור על התוצאה.

מרואן שמאק, שרוצה לעבור לאנגליה ומחזיק בהצעה מווסטהאם, פתח בהתקפה לצד פרננדו קבנאגי ונגח לרשת בדקה ה-31, אחרי הגבהה של יוהאן גורקוף. 12 דקות אחר כך וונדל בעט לשער והכדור הוסט לרשת מגופו של איבן סטבנוביץ'. סושו עוד הצליחה לצמק משער של האמריקאי צ'ארלי דייויס בדקה ה-60, אבל המילה האחרונה הייתה של שמאק שנגח לרשת את השלישי שלו העונה בדקה ה-80, אחרי עוד בישול של גורקוף. למרות השער המצמק הנוסף של דייויס בדקת הסיום, בורדו פותחת עם שני ניצחונות ובסך הכל עומדת על רצף של 13 ניצחונות - שיא חדש בליגה הצרפתית.

נאנסי - מונאקו 0:4

שתיים מהמנצחות של מחזור הפתיחה נפגשו בנאנסי, כשלאורחים מהנסיכות לא מעט חסרונות, כולל הארגנטינאי אלחנדרו אלונסו ומיודענו ז'אן ז'אק גוסו. נאנסי, בניצוחו של ז'וליאן פרה הנפלא, עלתה ליתרון בדקה ה-30 מרגלי איסיאר דיה. אנדרה לואיז הברזילאי דייק מהנקודה הלבנה בדקה ה-42, ושמונה דקות לאחר מכן בישל לפול אלו אפולו, שהגדיל לעשות והשלים צמד בדקה ה-80. נאנסי מושלמת אחרי שני מחזורים, עם שבעה שערי זכות וכדורגל מבריק.

ליון - ואלנסיין 0:1

שבעה משחקים בשלושה שבועות - זה לוח המשחקים האכזרי שמצפה לשחקנים הבינלאומיים בסגל של קלוד פואל. אחרי שחילצו 2:2 בלה מאן ושבו ממשחקי אמצע השבוע בנבחרות, אף אחד בליון לא ציפה לתוצאה אחרת פרט לניצחון על ואלנסיין, שהפסידה בביתה 3:1 לנאנסי במחזור הקודם והגיעה ללא השוער המורחק ניקולא פנטו.

בעונה שעברה איבדה ליון 19 נקודות דווקא בסטאד דה ז'רלאן, ויש הרואים בכך את הסיבה העיקרית לאובדן התואר אחרי שבע השנים הטובות. הערב הם השיגו ניצחון ליגה ראשון, אם כי לא מרשים, על הקבוצה שעומדת על מאזן מחפיר של ניצחון חוץ אחד בשנתיים האחרונות (אי שם באוגוסט 2007). בפטימבי גומיס נגח לרשת בדקה ה-37 את הראשון שלו במשחק רשמי מאז עבר מהיאריבה סנט אטיין, זאת לאחר בישול של מישל בסטוס הברזילאי.

פריס סן ז'רמן - לה מאן 1:3

"אנחנו חייבים להאמין בעצמנו ולכוון לעבר אחד משלושת המקומים הראשונים, לא פחות", אמר סטפן ססניון, קשרה הנהדר של פריס סן ז'רמן, רגע לפני המפגש מול האקסית לה מאן. שתי הקבוצות הגיעו עם נקודה למפגש ובחיפוש אחר ניצחון ליגה ראשון, ודווקא האורחת כבשה ראשונה.

תורסטן הלסטאד הנורבגי כבש מתוך הרחבה בדקה ה-21 אחרי שמודיבו מאיגה השאיר בראשו, אבל מבלוט ארדינג, חלוץ הרכש מסושו, השווה עם שער בכורה בפ.ס.ז' בדקה ה-33. בדקה ה-60 הושלם המהפך הודות לססניון, שבעט כדור חופשי שפגע בדרך בפרדריק תומאס וחדר פנימה. ולודוביק ז'ולי נעץ את השלישי בדקה ה-81, כדי לקבוע ניצחון ראשון לאנטואן קומבוארה כמאמן פ.ס.ז'.

משחקים נוספים:

לאנס - אוקזר 0:2
ללאנס: קווין מונה פאקה (14), רזאק בוקארי (60)

לוריין - מונפלייה 2:2
ללוריין: קווין גמיירו (68), לורן קוסצ'יילני (90). למונפלייה: אלברטו קוסטה (60), אמיר ספאחיץ' (67)

טולוז - סנט אטיין 1:3
לטולוז: פאולו מצ'אדו (11), אנדרה פייר ג'יניאק (66), מוסא סיסוקו (80). לסנט אטיין: עמנואל ריבייר (25)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully