וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נמני: "לא נצא בהצהרות מטופשות"

15.8.2009 / 20:09

מאמן מכבי ת"א ממשיך בקו הסולידי, והוסיף: "בשבוע הבא נשחק עדיין עם זר אחד". פרנסמן כנראה לא יגיע, פאביצ'ביץ' בדרך

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: יותם רונן

פרנסמן לא יגיע כנראה, פאביצ'ביץ' בדרך

למרות המאמצים הגדולים של הנהלת מכבי תל אביב וההצעה הנדיבה שהוגשה למכבי נתניה לגבי השאלתו של הבלם ביוואן פרנסמן, נראה כי הוא לא יגיע לקבוצה הצהובה, כיוון שראשי נתניה מסרבים לשחרר את הדרום האפריקאי.

לפיכך, ראשי מכבי תל אביב ינסו לסגור עוד הערב או לכל המאוחר מחר את עסקת הבאתו של הבלם המונטנגרי סאבו פאביצ'ביץ' מקבוצת אנרג'י קוטבוס. זאת לאחר שכבר הושגו הסכמות עם ראשי הקבוצה הגרמנית על גובה דמי ההשאלה של הבלם לעונה אחת. במידה ולא יחול שינוי של הרגע האחרון ינחת פאביצ'ביץ' בימים הקרובים של ישראל.

נמני: "למזער סיכויים לטעויות בבחירת הזרים"

במכבי תל אביב לא התלהבו מהיכולת, אבל לא יכלו שלא להיות מרוצים שבסופו של דבר קצרה הקבוצה שלוש נקודות נוספות.

"המשחקים הקודמים שלנו היו יותר טובים מבחינת יכולת, אבל צריך לקחת בחשבון ששיחקנו מול קבוצה שנתנה פייט טוב. אמנם שלטנו, אבל לא הגענו להרבה מצבי הבקעה כמו שהגענו בקודמים. זה סוג המשחקים שיהיו הרבה בליגה השנה, הרבה תוצאות של 0:1, ואני שמח על הניצחון".

נמני נשאל האם הוא חושב ששלושת המשחקים בגביע הטוטו היוו הכנה טובה לליגה, ואמר: "אני חושב שכן. לא רק לנו, אלא לכל הקבוצות. אנחנו אמורים עוד להתחזק. אני חושב ששבוע הבא עדיין נשחק רק עם זר אחד, אבל אחר כך אני מאמן שיצטרפו אלינו עוד שחקנים, כי חוץ מלמלא את מכסת הזרים שחסרים לנו אנחנו צריכים שגם יהיו לנו שחקנים בסגל עצמו כי יש לנו סגל מאוד קצר ואנחנו הולכים לעונה ארוכה.

"קיבלנו אישור להתחזק", הוסיף נמני, "אבל נעשה את זה אט-אט ובסבלנות ולא תחת לחץ. נבחר את השחקנים שבאמת יכולים להועיל לקבוצה, ולא נבחר שחקנים מתוך לחץ של זמן. אנחנו בוררים כל שחקן כדי למזער את הסיכוי שתהיינה טעויות ושלא נצליח עם שחקן כזה או אחר.

"אנחנו סבלניים, לא נשתנה ונצא בכל מיני הצהרות מטופשות שאנשים רוצים שנצא בהן. כי אנחנו לא בנויים להצהרות כאלה, חד משמעית. נעבוד קשה כי הבסיס שלנו זו עבודה קשה", חתם נמני את דבריו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

יובל נעים בכלל לא דואג

מאמן הפועל רמת גן יובל נעים אמר בסיום המשחק: "התוצאה לא מדאיגה אותי בכלל. היום היה המשחק הכי חלש שלנו עד עכשיו, אבל צריך לזכור שפגשנו קבוצה טובה. לא צריך לרוץ מהר מדי, הרי אנחנו לא מאריות הליגה, אבל אני בטוח שתהיה לנו קבוצה טובה השנה.

"ברור שזו לא הליגה הלאומית", הוסיף נעים. "ליגת העל קשה מאוד ופיזית יותר, וחלק מהשחקנים חייבים להפנים שמה שהספיק בלאומית לא יספיק בליגה הבכירה. זו הליגה שרצינו להיות בה, אבל אני מקווה שמה שיש לנו יספיק להמשך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully