וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ון תומאס ומארק סאנצ'ז חתמו בהפועל חולון

15.8.2009 / 19:55

תומאס (34, 2.05), סנטר עם עבר של 121 משחקים ב-NBA, וסאנצ'ז פורוורד צעיר ממכלת בויזי, מצטרפים לסגל של עמיר עוזי

הפועל חולון החתימה הערב (שבת) הסנטר האמריקאי ג'ון תומאס, ואת הפורוורד האמריקאי ממוצא מקסיקני מארק סאנצ'ז, שחתם באמצעות סוכנו זיו גולדנסקי. תומאס, שהגיע לחולון באמצעות סוכנו ארז ילון, החל את המגעים עם חולון במהלך השבוע שעבר, אך לקראת סוף השבוע המגעים בינו לבין הקבוצה נתקעו ותומאס היה בדרכו לפולין. בסוף השבוע חזרו הצדדים לשולחן הדיונים וסיכמו על צירופו של תומאס לקבוצה. מלבד תומאס וסאנצ'ז הסגל של חולון כולל כעת את הפורוורד הישראלי יוני ניר, הגארדים ליאור ליפשיץ ואבי אליהו והמתאזרחים ג'ושוע רייזמן ופרננדו גוטמן.

תומאס (34, 2.05) בוגר מכללת מינסוטה משנת 1997, החל את דרכו ב-NBA במדי בוסטון בעונת 1997/8, ושיחק בשנתיים שלאחר מכן בטורונטו. בעונת 2001/2 יצא תומאס לסין, אך עזב אמצע העונה ושיחק בליגת הפיתוח של ה-NBA. אחרי עונה סבירה בג'ירונה הספרדית עבר לשנתיים למינסוטה, ממנה נשלח בטרייד לניו ג'רזי דרך ממפיס, אך בעונת 2006/7 לא שיחק בניו ג'רזי עקב פציעה. אחרי עונת חזרה בליגת הפיתוח פתח תומאס את העונה שעברה בליגה הסורית, אך במרץ חתם בחימיק יוז'ני האוקראינית במדיה רשם 13.7 נקודות ו-7 ריבאונדים למשחק בממוצע.

סאנצ'ז (2.01), יליד טוסון, אריזונה, החל את דרכו במכללת בויזי סטייט בעונת 2007/8, אך לא הצליח לפרוץ בעונתו הראשונה. בעונה השנייה כבר הראה סאנצ'ז ניצוצות עם 13 נקודות ו-7 ריבאונדים למשחק, תוך כדי שהוא מוביל את המכללה לאליפות המחוז.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully