וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע הטוטו: ניצחון בכורה לעכו, הפסד ראשון להפועל חיפה

הקבוצה של הוכנבוים גברה 1:3 על אחי נצרת, שבעצמה עדיין לא ניצחה. האדומים מהכרמל הפסידו 2:1 בחוץ להפועל רעננה

הפועל עכו השיגה הערב (שבת) ניצחון ראשון במסגרת בית ג' של גביע הטוטו, 1:3 על אחי נצרת שבעצמה רשמה הפסד שני משלושה משחקים. הקבוצה של אלי מחפוד לעומת זאת, עדיין ללא ניצחון ולא נראית מוכנה לעונה. כזכור, בשבוע הבא תתארח עכו אצל מכבי חיפה בפתיחת הליגה, בעוד אחי תארח את הפועל פתח תקוה.

אחרי שהובסו 3:0 על ידי הפועל חיפה במחזור הקודם רצו ירון הוכנבוים ושחקניו לרשום מקצה שיפורים שבוע לפני פתיחת העונה והם בהחלט הצליחו. גבע ברקאי בדקה ה-38 ושרון גורמזנו, 19 דקות לסיום המשחק ואדק מ'בה בדקה ה-87, כבשו את השערים לזכות העכואים. אדהם הדייה כבש לזכות אחי בדקה ה-85. איב ג'ידה האורח הורחק בדקה ה-41 אחרי פגיעה באחד משחקני עכו.

במשחק נוסף בבית נפגשו שתי עולות אחרות, הפועל רעננה והפועל חיפה. הקבוצה של אלי כהן, שאירחה את האדומים מהצפון באצטדיון בכפר סבא, ניצחה 1:2 ובכך השיגה ניצחון ראשונה העונה, לאחר שאת שני משחקיה הראשונים סיימה בתיקו.

רעננה לא הצליחה להבקיע, ואז, תוך דקה כבשה צמד. כריסטיאנו דוס סנטוס (70) ושניר שוקר (71) כבשו למקומיים, משני בישולים של אבי כנפו. בדקה ה-78 צימק חנן ממן לחיפה. אחרי שני ניצחונות, הקבוצה של שלומי דורה מאבדת נקודות ראשונות, אבל היא עדיין ראשונה בבית, בעוד רעננה עלתה למקום השני עם חמש נקודות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully