וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנגורה בדרך החוצה מהפועל ב"ש

גיא עזורי לא מרוצה מהחלוץ ונוטה לשחררו. אכזבה גם מג'וזף טאצ'י. הקבוצה הפסידה 4:2 למכבי פ"ת בגביע הטוטו

שתיים מהקבוצות מהן מצפים להיאבק בתום הסיבוב השני על המקומות המוליכים לפלייאוף העליון, נפגשו הערב (שבת) באיצטדיון וסרמיל והציגו משחק משוגע בעיקר במחצית הראשונה, בסיומו ניצחה מכבי פתח תקוה 2:4 והשיגה נקודות בכורה בגביע הטוטו. לבאר שבעים יש עד כה נקודה בודדת בשלושה משחקים, והלחץ מהקהל הביתי רק הולך ומתגבר נוכח המשחק השני בווסרמיל בו לא השיגו ניצחון.

מעל 3,000 אוהדים אדומים ראו את מאור מליקסון, הקפטן החדש של הקבוצה, כובש ראשון אחרי מהלך התקפי נאה בדקה העשירית. אלא ששחקניו של רוני לוי, בניגוד לשני ההפסדים הזהים בתוצאה 1:0 (מול מכבי חיפה והפועל פתח תקוה) לא נשברו הפעם. בבליץ מהיר שכולו תוצאה של כדורי קרן מצוינים שיצאו מרגליו של דני פרדה, השיגה האורחת שלושה שערים. ראשון היה זה הרכש טומיסלב בוסיץ בדקה ה-22, ואחריו הגיע תורם של שחקני ההגנה קובי גנון ואבי יחיאל שקבעו 1:3 במחצית.

הקהל המקומי לא אהב את התוצאה וליווה את השחקנים בשריקות בוז כבר בירידה למחצית, וגם גיא עזורי טעם מעט מהקושי שליווה את גיא לוי ושאר קודמיו בתפקיד. ההגנה של באר שבע, בהיעדרו של הברזילאי דנילו מוריירה, נראתה אובדת עצות ולא הסתדרה עם המצבים הנייחים של היריבה, כשגם טברטקו קאלה מוסיף לבלאגן וכובש שער עצמי בדקה ה-70. פתח תקוה, למרות השער המצמק שספגה מרגלי יוסי אלקיים לקראת הסיום, יכולה להתרווח אחרי ניצחון ראשון ומשכנע, ובעיקר להמשיך להתרשם מהיכולת של הזרים ואנצ'ו טריאנוב ובוסיץ'.

המאמן גיא עזורי נוטה לשחרר את החלוץ פטה בנגורה עקב האכזבה המקצועית ממנו, ונראה כי בקרוב ייפרדו הצדדים. בבאר שבע מאוכזבים גם מהקשר האחורי ג'וזף טאצ'י, כשגם לגביו תתקבל החלטה בימים הקרובים.

מהלך המשחק

דקה 10: גול! חילופי מסירות בין בנגורה לקפטן מליקסון, הסתיימו בבעיטה מצוינת של הקשר מקצה הרחבה אל הרשת. 0:1 להפועל ב"ש.

דקה 22: גול! כדור קרן של פרדה לא הורחק כראוי, ובוסיץ' בעט חלש בסיבוב לרשת של קאלה. 1:1.

דקה 27: גול! גנון נותר חופשי מקרוב נגח לרשת של קאלה, אחרי כדור קרן של פרדה. 1:2 למכבי פ"ת.

דקה 29: גול! שוב קרן של פרדה ושוב שחקן הגנה המשיך בנגיחה לרשת, הפעם זהו יחיאל שמתכבד בשער בכורה בקבוצתו החדשה. 1:3 מהיר למכבי פ"ת.

דקה 70: גול! סרסור העביר כדור רוחב וקאלה האומלל הדף את הכדור לתוך שערו. 1:4 למכבי פ"ת.

דקה 89: גול! אלקיים המחליף הגביה לעבר הרחבה והכדור עשה דרכו לרשת של אוהד כהן המופתע. באר שבע ממתיקה את הגלולה ל-4:2.

הרכב הפועל באר שבע: טברטקו קאלה, אביתר אילוז, נדב קידר, פאבל פרגל (יניב אלול, 76), שמעון הרוש, גוז'ף טאצ'י (יוסי אלקיים, 58), אייל שן, מאור מליקסון (זיו כבדה, 78), ארז מסיקה, פטה בנגורה (ליאור אסולין, 46), אוהד קדוסי (חנן פדידה, 58).

הרכב מכבי פתח תקוה: אוהד כהן, נאור פסר, אבי יחיאל, מוראד מגמאדוב, קובי גנון, ניצן דמארי (פלוריבר נ'גוללה, 61), דני פרדה, אורי לוזון, ונצ'ו טריאנוב, רוביל סרסור (דובב גבאי, 78), טומיסלב בוסיץ'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully