וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליפות העולם בניווט: גל כהן סיים במקום ה-28

כהן הוא הישראלי הראשון שהשתתף בגמר אליפות העולם במסלול הארוך. אדריאן ג'קסון האוסטרלי הוא אלוף העולם החדש

תחרויות אליפות העולם בניווט אופני הרים נחתמו היום במקצה הקשה מכולם- המסלול הארוך. המירוץ נערך במסילת ציון, בתנאי מזג אוויר לא פשוטים, שהקשו מאוד על הרוכבים, בעיקר על אלו ממדינות אירופה.

על רוכב אחד נראה שהחום לא ממש השפיע: האוסטרלי אדריאן ג'קסון, שרק אתמול זכה בזהב במסלול הקצר, 'הספרינט', הגיע גם היום למקום הראשון, עם זמן מצוין של 1:32:41 שעות. ההישג של ג'קסון אדיר, לאור העובדה שהוא זכה תוך יומיים במדליית הזהב בשני מקצים שונים לחלוטין. הרוכב שסיים שני, רוסלאן גריצן, הגיע רק 2:44 דקות לאחר האוסטרלי. את המקום השלישי ומדליית הארד קטף הצרפתי מתיאו בארטלמי, עם זמן של 1:36:23 שעות. שלישיית הדנים לאסה ברון פדרסן, טוביורן גאסברג ואריק סקובגארד קנודסן, שהיו פייבוריטים גדולים לזכייה כל אחד בפני עצמו, התקשו להתמודד עם החום הכבד ולא סיימו על הפודיום.

נציגנו היחיד במקצה הגברים, קפטן נבחרת ישראל גל כהן, רכב מצוין וסיים במקום ה-28 בתחרות, עם זמן של 1:49:31 שעות. גל הוא הישראלי הראשון אי פעם שמגיע למעמד הגמר במסלול הארוך של אליפות העולם וכמובן הראשון שנכנס לרשימת 30 הגדולים בתחום.

אצל הנשים זכתה בזהב השוויצרית כריסטין שאפנר, עם זמן של 1:31:11 שעות. שנייה סיימה האוסטרית סוניה זינקל, שהובילה ברוב שלבי המירוץ אך בסוף נכנעה לשאפנר. האנה בייטוסובה, שזכתה בארד עם זמן של 1:33:07, הייתה רחוקה רק שבע שניות ממדליית הכסף.

ירדן גולן הישראלית המשיכה גם היום להציג יכולת מרשימה ועקבית, וסיימה במקום ה-30, עם זמן של 1:54:13 שעות. זוהי הפעם השלישית באליפות בה גולן נכנסת ל-30 הגדולות, לאחר שבימי האליפות הקודמים עשתה זאת גם במקצה הבינוני ובספרינט וכל זה למרות שזוהי אליפות העולם הראשונה שלה בקריירה. הישראלית השנייה, מיכל בריס, סיימה במקום ה-43 עם זמן של 2:23:33 שעות.

הערב ייערך טקס חלוקת המדליות לזוכי המקצה ולאחריו טקס הנעילה של התחרויות, במהלכו יתקיים הפנינג למשתתפים וארוחת ערב חגיגית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully