וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע הטוטו: מ.ס אשדוד ניצחה את בני סכנין 0:1

אוהדי מ.ס. אשדוד מחו על כך שהקבוצה נחלשה, אבל שער של משה אוחיון סידר 0:1 על בני סכנין וניצחון ראשון במפעל

מ.ס אשדוד השיגה הערב (שבת) ניצחון מוראלי חשוב וראשון העונה בבית ב' של גביע הטוטו, 0:1 על בני סכנין. ללא דוד רביבו, שעתידו במועדון לא ברור, ובצל השמועות על עזיבה אפשרית גם של דימיטאר מקרייב, האוהדים המקומיים הגיעו עם שלטי מחאה שחורים והמלינים על כך שהקבוצה לא חוזקה. אולי שלוש הנקודות, שהגיעו שבוע אחרי התבוסה 4:0 בבלומפילד נגד מכבי תל אביב, ירגיעו קצת את הרוחות.

סכנין ממשיכה להראות חוסר יציבות. אחרי ההפסד הדרמטי למכבי תל אביב (3:2) והניצחון בשבוע שעבר על הפועל רמת גן (0:1), הקבוצה של ערן קוליק שוב הפסידה. על כר הדשא ערכו שני חלוצי הרכש, קאדו שהחלים מפציעה וג'קו ערפאת הטוגולזי שחתם השבוע, הופעת בכורה. ערפאת בן ה-18 גילה יכולת טובה.

אשדוד הייתה טובה יותר במחצית הראשונה, אך החמיצה מספר הזדמנויות קורצות. השער היחיד במשחק נכבש בדקה ה-50. משה אוחיון ירה מ-20 מטרים לפינה של מאיר כהן וקבע 0:1. עד הסיום התנהל משחק ברמה ירודה וכמעט ללא אירועים, אבל זה הספיק לקבוצה של יוסי מזרחי לרשום ניצחון ראשון בעונה בגביע הטוטו. בליגה, זה כבר יצטרך להיראות קצת יותר טוב. עבור שתי הקבוצות.

מהלך המשחק

דקה 8: שריקי הסית אחורנית ודגו הגיע מאחור ובעט כדור חזק שנעצר על ידי מאיר כהן.

דקה 14: הזדמנות ראשונה לסכנין. קאסום הגביה מימין וערפאת החופשי נגח מעל השער.

דקה 30: בדש שלח את ויצמן לעימות ישיר מול מאיר כהן, אך ידו של השוער הייתה על העליונה.

דקה 50: גול! משה אוחיון שחרר בעיטה חזקה מחוץ לרחבה ומצא את הפינה של מאיר כהן. 0:1 לאשדוד.

דקה 75: המחליף שדה מצא את שריקי שעמד על סף הרחבה וירה כדור חזק, מאיר כהן הצליח להדוף ולמנוע את השני.

הרכב מ.ס. אשדוד: אופיר מרציאנו, אורי אוזן, כריסטיאן גונזאלס, דראגן טרודונוביץ' (ישראל ראש, 62), מתן אוחיון, ניר נחום (נבו מזרחי, 72), משה אוחיון, ברוך דגו (איציק בן סלומון, 66), עידן וייצמן (ניר ביטון, 76), ברק בדש (עידן שדה, 64), עידן שריקי.

הרכב בני סכנין: מאיר כהן, מוחמד זבידאת (עלי עותמאן, 46), יא יא פטי, טל חן, חאמד גנאים, עלא אבו סלאח (מוחמד אבו ריא, 46), חיים בנון, חלאד חלאילה (אמיר אבו עראר, 60), קאדו, אחמד קאסום (באסם גנאים, 76), ג'קו ערפאת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully