וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע הטוטו: מכבי תל אביב ניצחה 0:1 את הפועל ר"ג

הצהובים שמרו על מאזן מושלם במשחקם השלישי במפעל, וסידרו למיטש גולדהאר עוד כמה ג'ובות. עמנואל מאיוקה כבש (69)

זה היה די משמים, ורחוק מלהיות מלהיב כמו בשבוע שעבר נגד מ.ס. אשדוד, אבל מכבי תל אביב שמרה על מאזן מושלם בגביע הטוטו והיא עם שלושה ניצחונות משלושה משחקים. הערב (שבת) גברו הצהובים 0:1 על הפועל רמת גן באצטדיון וינטר במסגרת המחזור השלישי של בית ב'. שבע דקות אחרי שנכנס כמחליף, כבש החלוץ הזמבי עמנואל מאיוקה את שער הניצחון לקבוצה של אבי נמני, שכבר מחכה לפתיחתה של העונה בליגה.

איליה יבוריאן שחקן מכבי תל אביב מול גולן חרמון רפי כהן  שחקני הפועל רמת גן. יותם רונן
היה או לא היה? הפינה לשיפוטיכם. איליה יבוריאן וגולן חרמון/יותם רונן

האופוריה סביב מכבי תל אביב תפסה תאוצה בשבוע האחרון, לאחר רכישת הקבוצה על ידי מיטש גולדהאר והניצחון המשכנע 0:4 על מ.ס. אשדוד. הצהובים הגיעו הפעם לווינטר, למשחק חוץ, והראו שהעבודה שלהם עדיין רבה כדי להפוך את עצמם למה שעשו אותם ואמרו עליהם.

במקרים אחרים, בשנים קודמות, סביר מאוד להניח שמשחק כזה היה מסתיים בהפסד או לכל היותר בתיקו, אלא שהפעם הצהובים ניצחו וזה הדבר שיכול להיות הכי מעודד מבחינתם - כאשר גם במשחק רדוד מאוד שלהם הם מנצחים. בצ'אנס הראשון שלו במשחק הצליח מאיוקה לנגוח כמו שחלוץ אמיתי צריך לנגוח, ונעץ כמו מסמר את הכדור ברשתו של רפי כהן קשישא.

עכשיו מכבי תל אביב ואבי נמני צריכים להתכונן היטב לשבוע הבא כדי שכל המאמץ שלהם - תשע נקודות מתשע אפשריות - לא יירד לטמיון במחזור הראשון של העונה בליגה. ניצחון במחזור הפתיחה ייתן לקבוצה דחיפה גדולה - הפסד, שלא נדע.

הפועל רמת גן, מצידה, זקוקה עדיין להרבה איזון, ליטוש והכוונה. חומר השחקנים של הקבוצה רמת גנית לא רע כלל, אבל נראה בכל זאת שהתיאום בקבוצה של יובל נעים עדיין לוקה בחסר. בליגה של 16 קבוצות, ממנה רק שתיים יורדות (ואחת במבחנים) האורדונים יכולים לשרוד, ואולי אף להתברג במקומות שלא מחייבים מלחמות.

מהלך המשחק

דקה 24 - יבוריאן קיבל כדור בתוך הרחבה מאבידור, אבל ספק הוכשל מאחור על ידי גולן חרמון. המשרוקית של משה בוחבוט נדמה.

דקה 28 - גפני סובב כדור יפה מעל החומה מכ-27 מטרים, רפי כהן הצליח להדוף, אבידור נגח את הריבאונד בצורה קשתית החוצה.

דקה 34 - ישראלביץ' שלח פצצה בתנועה מכ-30 מטרים מהשער, הכדור הלך גבוה מעל השער של כהן.

דקה 55 - יוסי שבחון חתך הצידה ושיחרר בעיטה לא חזקה, שרפי כהן קלט בקלות.

דקה 69 - גול! יובל שפונגין החליף מסירות עם דור מלול, והרים טוב לרחבה, מאיוקה עלה מצוין ונגח חזק פנימה, כהן לא הצליח להושיע, 0:1 למכבי תל אביב.

דקה 77 - ציון צמח שלח בעיטה חזקה מאוד מכ-30 מטרים אלכסונית, שהלכה גבוה מעל שערו של כהן.

דקה 90+2 - חסן סובב יפה מעל החומה, שטראובר קלט טוב.

הרכב הפועל רמת גן: רפי כהן, קובי מוסא, גולן חרמון, אלי לוי (עמית אוחנה, 70), תמיר בן עמי (חזי דילמוני, 85), בני חדד (שי חדד, 69), וויליאם סוארס, קובי חסן, קרלוס צ'קאנה (עומר פרץ, 61), ג'ורג' דאטורו, סרג' איילי (בן לוז, 40).

הרכב מכבי תל אביב: לירן שטראובר, יובל שפונגין, איגור טומאסיץ', ליאור ז'אן, רוני גפני (אורי שטרית, 62), שרן ייני, גיז'רמו ישראלביץ', יוסי שבחון (דור מלול, 62), תמיר כחלון (ציון צמח, 62), יובל אבידור (ריף פרץ, 82), איליה יבוריאן (עמנואל מאיוקה, 62).

אוהדי מכבי תל אביב. יותם רונן
רצים לכל אצטדיון. אוהדי מכבי תל אביב/יותם רונן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully